Запис Детальніше

Ефективність електрифікації ділянки Куми-Новомосковськ Придніпровської залізниці

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність електрифікації ділянки Куми-Новомосковськ Придніпровської залізниці
Эффективность электрификации участка Кумы-Новомосковск Приднепровской железной дороги
Efficiency of Electrification the Kuma-Novomoskovsk Direction of Pridneprovskaya Railway
 
Creator Курган, Микола Борисович
Байдак, Сергій Юрійович
Хмелевська, Неля Петрівна
Курган, Николай Борисович
Байдак, Сергей Юрьевич
Хмелевская, Неля Петровна
Kurgan, Nikolay B.
Kurhan, Mykola B.
Baydak, Sergei Y.
Baidak, Sergei Y.
Лужицький, Олег Федорович
Лужицкий, Олег Федорович
Luzhytskyi, Oleh F.
Luzhitskiy, Oleg F.
Luzickiy, Oleg F.
Khmelevska, Nelia P.
 
Subject електрифікація
рухомий склад
тягова характеристика
швидкість руху
станція
перегін
криві ділянки колі
витрати електроенергії
КПБД
электрификация
подвижной состав
тяговая характеристика
скорость движения
станция
перегон
кривые участки пути
расход электроэнергии
electrification
rolling stock
traction characteristics
movement speed
station
stage
curves track sections
the consumption of electric energy
 
Description Ефективність електрифікації ділянки Куми-Новомосковськ Придніпровської залізниці / М. Б. Курган, С. Ю. Байдак, О. Ф. Лужицький, Н. П. Хмелевська // Електрифікація транспорту. — 2015. — № 10. — С. 21—28.
UK: В даній статті надано пропозиції щодо застосування системного підходу при впровадженні електричної тяги для підвищення швидкості руху поїздів. Досліджуються варіанти впровадження електричної тяги в залежності від
характеристик ділянки, що включають різні рівні допустимої швидкості руху поїздів по станціях і перегонах. Для досягнення мети дослідження проаналізовано технічний стан ділянок, параметри плану й поздовжнього профілю,
виконано тягові розрахунки та визначено основні тяговоенергетичні показники для різних варіантів. За результатами розрахунків встановлено умови, при яких може бути доцільно переведення одноколійної залізниці з тепловозної тяги на електричну.
RU: В данной статье представлены предложения, использующие системный подход при введении электрической тяги для повышения скорости движения поездов. Исследуются варианты внедрения электрической тяги в зависимости от характеристик участка, включающих различные уровни допустимой скорости движения поездов по
станциям и перегонам. Для достижения цели исследования проанализированы техническое состояние участков, параметры плана и продольного профиля, выполнены тяговые расчеты и определены основные тягово-энергетические показатели для разных вариантов. По результатам расчетов установлены условия, при которых
может быть целесообразен перевод однопутной железной дороги с тепловозной тяги на электрическую.
EN: This article presents the proposal, using a systematic approach with the introduction of electric traction to increase the speed of trains. Investigate options for the introduction of electric traction, depending on the characteristics of the
area, including the various levels of permissible speed of trains at stations and spans. To achieve the objectives of the study analyzed the technical condition of the sites, the parameters of the plan and longitudinal profile, traction calculations are made and the main traction and energy indicators for the different options. The calculations are set conditions that may be expedient translation of a single-track railway with diesel traction into electric.
 
Date 2016-01-27T11:08:37Z
2016-01-27T11:08:37Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна