Запис Детальніше

Принципи побудови електричних схем перетворювачів власних потреб електропоїздів з асинхронним тяговим приводом

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи побудови електричних схем перетворювачів власних потреб електропоїздів з асинхронним тяговим приводом
Принципы построения электрических схем преобразователей собственных нужд электропоездов с асинхронным тяговым приводом
Construction Principles of Electric Circuit of Auxiliary Converter of Train With Asynchronous Traction Drive
 
Creator Забарило, Дмитро Олександрович
Мамасуєв, Дмитро Миколайович
Забарило, Дмитрий Александрович
Мамасуев, Дмитрий Николаевич
Zabarilo, Dmitriy A.
Zabarylo, Dmytro O.
Mamasujev, Dmytryi N.
 
Subject електропоїзд
асинхронний привод
перетворювач власних потреб
трансформатор підвищеної частоти
автономний інвертор напруги
допоміжні машини
резонансний конвертор
КЕСЗ
электропоезд
асинхронный привод
преобразователь собственных нужд
трансформатор повышенной частоты
автономный инвертор напряжения
вспомогательные машины
резонансный конвертор
train
asynchronous drive
auxiliary converter
high frequency transformer
autonomous voltage inverter
auxiliary machines
resonant converter
 
Description Забарило, Д. О. Принципи побудови електричних схем перетворювачів власних потреб електропоїздів з асинхронним тяговим приводом / Д. О. Забарило, Д. М. Мамасуєв // Електрифікація транспорту. — 2015. — № 10. — С. 59—64.
UK: Визначено раціональну структуру схеми перетворювача власних потреб електропоїзда з асинхронним тяговим
приводом для залізниць України. Внаслідок проведеного аналізу були визначені такі основні структури перетворювачів власних потреб: схема з застосуванням вхідного чоперу, схема прямого підключення однофазного автономного інвертора, схема прямого підключення трифазного автономного інвертора. Встановлено, що найбільш раціональною структурою є схема прямого підключення однофазного автономного інвертора напруги. В такій схемі
для гальванічної розв’язки високовольтних кіл з низьковольтними колами використовується трансформатор підвищеної частоти. В якості перетворювача можна використовувати резонансний інвертор або трирівневий інвертор
напруги. Застосування такої структури дозволить знизити масу і об’єм перетворювача власних потреб, а використання трирівневого інвертора дасть можливість знизити клас силових напівпровідникових приладів і відповідно,
вартість перетворювача.
RU: Определена рациональная структура схемы преобразователя собственных нужд электропоезда с асинхронным тяговым приводом для железных дорог Украины. В результате выполненного анализа были определены такие основные структуры: схема с применением входного чопера, схема прямого подключения однофазного автономного
инвертора, схема прямого подключения трехфазного автономного инвертора. Установлено, что наиболее рациональной структурой является схема прямого подключения однофазного автономного инвертора напряжения. В
такой схеме для гальванической развязки высоковольтных цепей с низковольтными цепями используется трансформатор повышенной частоты. В качестве преобразователя можно использовать резонансный инвертор либо трехуровневый инвертор напряжения. Применение такой позволит снизить массу и объем преобразователя собственных нужд, а использование трехуровневого инвертора даст возможность снизить класс силовых полупроводниковых приборов и соответственно, стоимость преобразователя.
EN: The rational structure of the converter circuit auxiliary electric with asynchronous traction drive for the railways of Ukraine was determined. As a result of the analysis was to determine the main structure of the circuit using the input choppers, the circuit directly connecting single-phase autonomous inverter, circuit directly connecting the three-phase autonomous inverter. Found that the most rational structure is the circuit of direct connection of single-phase voltage inverter autonomous. In such a circuit for electrical isolation of high voltage circuits with low-voltage circuits using high
frequency transformer. As the converter can be used resonance inverter or three-level voltage inverter. Applying this will reduce the weight and volume of auxiliary inverter, and the use of a three-level inverter will enable to reduce the class of power semiconductor devices, and accordingly, the cost of the converter.
 
Date 2016-01-29T08:29:45Z
2016-01-29T08:29:45Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна