Запис Детальніше

Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса
Влияние скорости охлаждения на прочность обода железнодорожного колеса
 
Creator Вакуленко, Ігор Олексійович
Вакуленко, Игорь Алексеевич
Vakulenko, Ihor O.
 
Subject колісна сталь
швидкість охолодження
перліт
ферит
міцність
дислокація
КТМ
колесная сталь
скорость охлаждения
перлит
феррит
прочность
дислокация
steel wheel
cooling rate
perlite
ferrite
strength
dislocation is
 
Description Вакуленко, І. О.
Вплив швидкості охолодження на міцність ободу залізничного колеса / І. О. Вакуленко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 6. — С. 80—82. Наводиться фрагмент тексту
UK: Виявлено, що інтенсивне охолодження зі швидкостями 2 ... 9°C/s ободу колеса після його гарячого обтискування на прокатному стані збільшує границі текучості і міцності металу. Встановлено, що за відсутності пересичення твердого розчину атомами вуглецю під час такого охолодження механічні характеристики вуглецевої сталі визначають винятково внутрішні напруження від фазового наклепу фериту в перліті і стан меж ферит-цементит.
RU: Выявлено, что ускоренное охлаждение со скоростями 2 ... 9°C/s обода колеса после его горячего обжатия на прокатном стане сопровождается увеличением пределов
текучести и прочности металла. Установлено, что при отсутствии пересыщения твердого
раствора атомами углерода при таком охлаждении механические характеристики углеродистой
стали определяются исключительно внутренними напряжениями от фазового наклепа феррита в перлите и состоянием границ феррит-цементит.
EN: It is shown that the change of cooling rate velocity in the range of 2 ... 9°C/s for wheel rim after hot rolling causes an increase of metal yield and ultimate strength. It is established that after rapid cooling the supersaturation of solid solution by carbon atoms is
absent and the mechanical properties of carbon steel are determined solely by internal stresses
due to ferrite phase hardening and ferrite-cementite grain boundaries state.
 
Date 2016-02-05T07:07:37Z
2016-02-05T07:07:37Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4547
 
Language uk
 
Publisher Фізико-механічний інститут ім. Г. В. Карпенка НАН України, Львів