Удосконалення схеми заміщення трифазного тягового трансформатора підвищеної частоти
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення схеми заміщення трифазного тягового трансформатора підвищеної частоти
Совершенствование схемы замещения трехфазного тягового трансформатора повышенной частоты Improving the Equivalent Circuit of a Three-Phase Traction Transformer of High Frequency |
|
Creator |
Муха, Андрій Миколайович
Карзова, Оксана Олександрівна Краснов, Роман Володимирович Муха, Андрей Николаевич Карзова, Оксана Александровна Краснов, Роман Владимирович Mukha, Andriy M. Muha, Andriy M. Karzova, Oksana O. Krasnov, Roman V. |
|
Subject |
тяговий трансформатор підвищеної частоти
параметри Т-подібна схема заміщення неробочий хід потужність апроксимація КЕЕ тяговый трансформатор повышенной частоты параметры Т-образная схема замещения холостой ход мощность аппроксимация traction transformer of high frequency parameters T-equivalent circuit idling power approximation |
|
Description |
Муха, А. М. Удосконалення схеми заміщення трифазного тягового трансформатора підвищеної частоти / А. М. Муха, О. О. Карзова, Р. В. Краснов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2014. — № 8. — С. 32—37. UK: Визначені попередніми дослідженнями структури перетворювача підвищеної частоти для тягової електропередачі багатосистемного електровоза, мають у своєму складі трансформатор підвищеної частоти. Це є одною з головних особливостей запропонованих систем, оскільки дозволяє зменшити масогабаритні показники перетворювача, з одночасним збільшенням його потужності. В роботі запропонована схема заміщення трифазного тягового трансформатору підвищеної частоти і визначені її параметри для режиму роботи – неробочий хід. У режимі неробочого ходу (електровоз нерухомий та відсутні будь-які одиниці ЕРС на тяговому плечі) на струмоприймачеві електровоза діє напруга шин тягової підстанції відповідно до ГОСТ 6962-75. Розраховано первинні параметри схеми заміщення трансформатору для запропонованого діапазону потужностей та відповідних робочих частот, що призначені для проведення комп’ютерного моделювання потрібних режимів роботи статичного перетворювача багатосистемного електровоза при тягових двигунах постійного або змінного струмів. Для силових трансформаторів у режимі неробочого ходу опір гілки намагнічування не враховує активний та індуктивний опір первинної обмотки. При дослідженні роботи трифазних трансформаторів розглядаємо роботу однієї фази, оскільки вважаємо, що всі три фази навантажені симетрично. Побудовано залежності активного опору та індуктивності кола намагнічування трифазного трансформатора підвищеної частоти в функції потужності (для однієї фази). Для апроксимування залежностей активного опору Rn=f(S) і індуктивності намагнічування L1n=f(S) трансформатора підвищеної частоти від потужності використані експоненціальна та лінійна залежності. Визначені в результаті апроксимації розрахункових значень, аналітичні форми залежностей Rn=f(S) і L1n=f(S) дозволяють отримати орієнтовні значення параметрів кола намагнічування трансформатора підвищеної частоти для будь-якого значення потужності в діапазоні S=[1000; 6300] кВА. RU: Определенные предыдущими исследованиями структуры преобразователя повышенной частоты для тяговой электропередачи многосистемного электровоза, имеют в своем составе трансформатор повышенной частоты. Это является одной из главных особенностей предлагаемых систем, так как позволяет уменьшить массогабаритные показатели преобразователя, с одновременным увеличением его мощности. В работе предложена схема замещения трехфазного тягового трансформатора повышенной частоты и определены ее параметры для режима работы – холостой ход. В режиме холостого хода (электровоз неподвижный и отсутствуют какие-либо единицы ЭДС на тяговом плече) на токоприемнике электровоза действует напряжение шин тяговой подстанции в соответствии с ГОСТ 6962-75. Рассчитаны первичные параметры схемы замещения трансформатора для предложенного диапазона мощностей и соответствующих рабочих частот, предназначенных для проведения компьютерного моделирования нужных режимов работы статического преобразователя многосистемного электровоза при тяговых двигателях постоянного или переменного токов. Для силовых трансформаторов в режиме холостого хода сопротивление ветви намагничивания не учитывает активное и индуктивное сопротивление первичной обмотки. При исследовании работы трехфазных трансформаторов рассматриваем работу одной фазы, поскольку считаем, что все три фазы нагруженные симметрично. Построены зависимости активного сопротивления и индуктивности цепи намагничивания трехфазного трансформатора повышенной частоты в функции мощности (для одной фазы). Для аппроксимирования зависимостей активного сопротивления Rn=f(S) и индуктивности намагничивания L1n=f(S) трансформатора повышенной частоты от мощности использованы экспоненциальная и линейная зависимости. Определены в результате аппроксимации расчетные значения, аналитические формы зависимостей Rn=f(S) и L1n=f(S) позволяют получить ориентировочные значения параметров цепи намагничивания трансформатора повышенной частоты для любого значения мощности в диапазоне S=[1000; 6300] кВА. EN: The structure of high frequency transformer for electric traction power of multisystem locomotive was determined by previous studies, and it has high frequency transformer. This is one of the main features of the proposed system as it allows to reduce the weight and size of the converter performance, while increasing its power. In this work the equivalent circuit of a three-phase traction transformer of high frequency and its parameters were defined for the operating mode – idling. In the mode of idling (electric locomotive is stop and there are no units EMF traction on the traction shoulder) there is the operating voltage on the substation bus on the pantograph of locomotive according to GOST 6962-75. The primary parameters of the equivalent circuit of the transformer were calculated for the proposed power range and corresponding operating frequencies intended for computer simulation of the desired operating mode of the static converter of a multi-system locomotive with AC or DC traction motors. For idling power transformers the resistance of the magnetization branch does not include active and inductive reactance of the primary winding. The study of operation of three-phase transformers is based through the work of one phase, because we believe that all three phases are loaded symmetrically. Dependences of resistance and inductance of the magnetization circuit of a three-phase high frequency transformer are constructed as a function of power (for one phase). To define dependences of active resistance Rn=f(S) and inductance L1n=f(S) of the high frequency transformer it was used exponential and linear dependence. It is determined by approximation calculated values, the analytical forms of dependences Rn=f(S) and L1n=f(S) is allowed us approximate values of magnetizing circuit parameters of high frequency transformer to any value in the range of power S=[1000; 6300] kVA. |
|
Date |
2016-02-25T11:10:21Z
2016-02-25T11:10:21Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4574
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|