Запис Детальніше

Умови підвищення безпеки руху поїздів в кривих ділянках залізничної колії

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Умови підвищення безпеки руху поїздів в кривих ділянках залізничної колії
Условия повышения безопасности движения поездов в кривых участках железнодорожного пути
Terms of Improving the Safety of Trains in the Curved Sections of Railway Track
 
Creator Курган, Микола Борисович
Байдак, Сергій Юрійович
Лужицький, Олег Федорович
Курган, Николай Борисович
Байдак, Сергей Юрьевич
Лужицкий, Олег Федорович
Kurgan, Nikolay B.
Kurhan, Mykola B.
Baydak, Sergei Y.
Baidak, Sergei Y.
Luzhytskyi, Oleh F.
Luzhitskiy, Oleg F.
Luzickiy, Oleg F.
 
Subject безпека руху
катастрофи і аварії
вертикальна сила
поперечна сила
геометричне вписування
коефіцієнт горизонтальної динаміки
коефіцієнт запасу стійкості
радіус кривої
параметр перехідної кривої
КПБД
безопасность движения
катастрофы и аварии
вертикальная сила
поперечная сила
геометрическое вписывание
коэффициент горизонтальной динамики
коэффициент запаса стойкости
радиус кривой
параметр переходной кривой
traffic safety
catastrophe and crashes
vertical force
transverse force
incorporating geometric
coefficient of horizontal dynamics
safety factor of stability
radius of curve
parameter of transition curve
 
Description Курган, М. Б.
Умови підвищення безпеки руху поїздів в кривих ділянках залізничної колії / М. Б. Курган, С. Ю. Байдак, О. Ф Лужицький // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2014. — № 8. — С. 41—49.
UK: Мета. Питанням безпеки руху присвячено багато наукових робіт, але й сьогодні зустрічаються прецеденти на залізницях, що класифікуються як катастрофи і аварії. На головці рейки в зоні катастрофи часто спостерігаються видимі сліди залишені гребенем колеса, які починаються з внутрішньої сторони рейки і по діагоналі переходить на зовнішню сторону. Безпосередньою причиною сходу є поєднання двох факторів: зниження тиску на колесо в вертикальному напрямку і дії сили в поперечному напрямку. Метою роботи є визначення умов забезпечення безпеки руху поїздів при проходженні кривих ділянок колії, що передбачає дослідження факторів, від яких залежить величина поперечних сил. Методика. Пропонується для визначення величини допустимих бокових сил розглядати можливі схеми наповзання гребеня на рейку, враховувати умови вписування візка екіпажа в рейкову колію при русі в кривих ділянках колії та косому набіганні в прямих. Результати. Отримані значення бічних сил для різних моделей екіпажів в залежності від величини непогашеного прискорення при русі в кривих різних радіусів. Побудовані графіки для максимально ймовірних рамних і бокових сил. Наукова новизна. Обґрунтовано підходи щодо встановлення на ділянках швидкісного руху поїздів величини параметру перехідної кривої, при якому досягається зменшення бокових і рамних сил та забезпечуються умови щодо стійкості колеса проти наповзання на головку рейки та умови безпеки від поперечного зсуву рейко-шпальної решітки.
RU: Цель. Вопросам безопасности движения посвящено много научных работ, но и сегодня происходят прецеденты на железных дорогах, которые классифицируются как катастрофы и аварии. На головке рельса в зоне катастрофы часто наблюдаются видимые следы, оставленные гребнем колеса, которые начинаются с внутренней стороны рельса и по диагонали переходит на наружную сторону. Непосредственно причиной схода есть соединение двух факторов: снижения давления на колесо на вертикальном направлении и действия силы в поперечном направлении. Целью работы есть определение условий обеспечения безопасности движения поездов при прохождении кривых участков пути, что предусматривает исследование факторов, от которых зависит величина поперечных сил. Методика. Предлагается для определения величины допустимых боковых сил рассматривать возможные схемы наползания гребня на рельс, учитывать условия вписывания тележки экипажа в рельсовый путь при движении в кривых участках пути и косом набегании в прямых. Результаты. Полученные значения боковых сил для разных моделей экипажей в зависимости от величины непогашенного ускорения при движении в кривых разных радиусов. Построены графики для максимально возможных рамных и боковых сил. Научная новизна. Обосновано подходы относительно установления на участках скоростного движения поездов величины параметра переходной кривой, при котором достигается уменьшения боковых и рамных сил и обеспечиваются условия относительно стойкости колеса против наползания на головку рельса и условия безопасности от поперечного сдвига рельсо-шпальной решетки.
EN: Purpose. Issues of traffic safety dedicated many scientific articles, but nowadays encounters precedents at railways, which classified as catastrophe and crashes. At the head of the rail in the area of disaster often observed visible traces left wheel crest, which starts on the inside rail and diagonal passes on the outside. The immediate cause of the East is a combination of two factors: reducing pressure on the wheel in the vertical direction and the force in the transverse direction. The aim is to determine the conditions of safety when passing train tracks curve plot that involves the study of factors that affect the value of the transverse forces. Methods. It is proposed to determine the permissible lateral forces to consider possible schemes crawling crest rail, consider incorporating the terms of the crew in rail trolley track the motion on curved track sections and oblique incidence in lines. The Results. The values obtained for the lateral forces of different models depending on the crews of outstanding value in the acceleration when the motion curves of different radii. The graphs for the highest possible frame and lateral forces. Scientific novelty. Based approaches in areas relating to the establishment of high-speed trains of the parameter transition curve, at which the reducing side and frame strength, and conditions with respect to the stock wheel resistance against creeping on the rail head and the safety conditions on the transverse shear rail-sleeper grid.
 
Date 2016-03-01T10:57:54Z
2016-03-01T10:57:54Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4578
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна