Запис Детальніше

Аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках
Анализ целесообразности применения точечных регуляторов скорости вагонов на отечественных сортировочных горках
 
Creator Назаров, Олексій Анатолійович
Назаров, Алексей Анатолиевич
Nazarov, Oleksiy A.
 
Subject сортувальна гірка
сортувальна колія
уклон колії
відчеп
точкові вагонні уповільнювачі
гальмова позиція
КСВ
сортировочная горка
сортировочный путь
уклон пути
отцеп
точечные вагонные замедлители
тормозная позиция
hump
sorting siding
slope of siding
cut
point wagon retarders
brake position
 
Description Назаров, О. А. Аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках / О. А. Назаров // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2014. — Вип. 7. — С. 56—60. — doi: 10.15802/tstt2014/35991.
UK: Виконано аналіз доцільності застосування точкових регуляторів швидкості вагонів на вітчизняних сортувальних гірках. За результатами дослідження встановлено та проаналізовано залежності між ухилом колії та потрібною щільністю розташування точкових регуляторів швидкості вагонів. Обґрунтовано висновок про недоцільність використання точкових вагонних уповільнювачів на малих ухилах у стрілочній зоні сортувальних гірок з нормативним профілем. Сортувальні гірки, розраховані у відповідності до чинних правил і норм проектування, не доцільно обладнувати системами розподіленого регулювання швидкості відчепів без реконструкції профілю спускної частини гірки. Розроблений метод розрахунку схеми розташування точкових вагонних уповільнювачів та спеціального профілю сортувальних гірок, що пропонується обладнати системою розподіленого регулювання швидкості відчепів.
RU: Выполнен анализ целесообразности применения точечных регуляторов скорости вагонов на отечественных сортировочных горках. По результатам исследования установлена и проанализирована зависимость между уклоном пути и потребной плотностью расположения точечных регуляторов скорости вагонов. Обо снован вывод о нецелесообразности использования точечных вагонных замедлителей на малых уклонах в стрелочной зоне сортировочных горок с нормативным профилем. Сортировочные горки, рассчитанные в соответствии с действующими правилами и нормами проектирования, не целесообразно оборудовать системами распределенного регулирования скорости отцепов без реконструкции профиля спускной части горки. Разработан метод расчетов схемы расположения точечных вагонных замедлителей и специального профиля сортировочных горок, которые предлагается оборудовать системой распределенного регулирования скорости отцепов.
EN: It is analysed expediency of application of point regulators of wagon speed on domestic hump yards. By results of research dependence between a bias of a way and necessary in density of an arrangement of point regulators of wagon speed is established and analysed. A substantiated conclusion about inexpediency of use point wagon retarders on small biases in switch zone of hump yards with a normative structure. The hump yards calculated according to operating rules and norms of design, not expediently to equip with systems of the quasi-continuous speed control of cuts without reconstruction of a structure roll-down parts of a hump slide. The method of calculations of the diagram of an arrangement point wagon retarders and a special structure of hump yards with which it is offered to equip with system of the quasi-continuous speed control of cuts is developed.
 
Date 2016-03-22T08:31:58Z
2016-03-22T08:31:58Z
2014
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/tstt2014/35991
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4651
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна