Запис Детальніше

Study of Car Traffic Flow Structure on Arrival and Departure at the Marshalling Yard X

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Study of Car Traffic Flow Structure on Arrival and Departure at the Marshalling Yard X
Дослідження структури вагонопотоків по прибутті та відправленні сортувальної станції X
Исследование структуры вагонопотоков по прибытию и отправлению сортировочной станции X
 
Creator Nesterenko, Galina I.
Muzykin, Mykhayl I.
Muzykin, Mykhailo I.
Horobets, Volodymyr L.
Muzykina, Svetlana I.
Нестеренко, Галина Іванівна
Горобець, Володимир Леонідович
Нестеренко, Галина Ивановна
Музыкин, Михаил Игоревич
Горобец, Владимир Леонидович
Музыкина, Светлана Игоревна
Музикін, Михайло Ігорович
Музикіна, Світлана Ігорівна
Gorobets, Vladimir L.
 
Subject car traffic flow
marshalling yard
rehandling volume
downtime of cars
formation parameter
вагонопотік
сортувальна станція
об’єм переробки
простій вагонів
параметр накопичення
КУЕР
КБЖ
вагонопоток
сортировочная станция
объем переработки
простой вагонов
параметр накопления
 
Description Study of car traffic flow structure on arrival and departure at the marshalling yard X / G. I. Nesterenko, M. I. Muzykin, V. L. Horоbets, S. I. Muzykina // Наука та прогрес транспорту. — 2016. — № 1 (61). — С. 85—99. — doi: 10.15802/stp2016/60986
EN: Purpose. The paper is aimed to analyse the existing car traffic organization at the marshalling yard aimed to reduce downtime of cars. Methodology. The methods of mathematical statistics allowed building the histogram of car traffic flow distribution at the marshalling yard and assessment of their parameters. The key quantitative and qualitative indicators of the station operation were analyzed. In order to analyze the effect of rehandling volume on the rehandled transit car downtime elements at the station we plotted the dependence graph of the car downtime elements on the rehandling volume. The curve variation on the graph clearly shows the effect of rehandling volume on two downtime elements: during formation and in expectation of operations. Findings. The question of reducing the average downtime of all car categories at the station should be solved by reducing unproductive downtime was proved. The correct determination of the average time spent by a rehandled transit car at the station is essential, especially in the conditions of new system of economic incentives. But still there is no separate methodology for determining the car downtime, which would allow to objectively consider the equipment and operation technology and exclude the possibility for subjective decisions. Originality. One of the main kinds of unproductive downtime during the carriage of goods by rail is a downtime on the marshalling yards in expectation of technological operations
because of the system congestion. Reduction of this indicator is possible due to rational use of the marshalling yard capacity provided the rational distribution and car – and train flows between the major marshalling yards of Ukrzaliznytsia. Practical value. The analysis of changes in downtime elements, depending on the rehandling volume allows not only to identify the car downtime reduction methods, but also to make a correct assessment of station staff work, as well as to adjust the rate of idle wagons.
UK: Мета. Наукова робота має за мету аналіз наявної організації вагонопотоків по сортувальній станції із метою зменшення простою вагонів. Методика. Використовуючи методи математичної статистики, були побудовані гістограми розподілу вагонопотоків сортувальної станції та проведено оцінювання їх параметрів. Проаналізовано виконання основних кількісних та якісних показників роботи станції. Для аналізу впливу
об’єму переробки на елементи простою на станції транзитного вагону із переробкою побудувано графік залежності елементів простою вагонів від об’єму переробки. Характер зміни кривих на графіку наглядно відображує вплив об’єму переробки на два елементи простою: під накопиченням та в очікуванні виконання
операцій. Результати. Підтверджено, що питання скорочення середнього часу простою вагонів усіх категорій на станції потрібно вирішувати за рахунок зменшення часу непродуктивного простою. Вірне визначення середнього часу знаходження на станції транзитних вагонів із переробкою має важливе
значення, тим паче в умовах нової системи економічного стимулювання. Але до цього часу так і немає окремої методики визначення простою вагонів, яка б дозволяла об’єктивно враховувати технічну оснащеність та технологію роботи і не давала місця для суб’єктивних рішень. Наукова новизна. Одним із
основних видів непродуктивного простою при перевезенні вантажів залізничним транспортом є простій на сортувальних станціях в очікуванні виконання технологічних операцій через завантаженість системи. Зменшення цього показника можливе при раціональному використанні пропускної спроможності
сортувальних станцій за умови раціонального розподілу
вагоно- та поїздопотоків між основними сортувальними станціями Укрзалізниці. Практична значимість. Аналіз зміни елементів простою в залежності від об’єму переробки дозволяє не тільки цілеспрямовано визначати методи по скороченню простою вагонів, але й здійснювати вірну оцінку роботи колективу станції, а також корегувати норму простою вагонів.
RU: Цель. Научная работа своей целью имет анализ имеющейся организации вагонопотоков по сортировочной станции с целью уменьшения простоя вагонов. Методика. Используя методы математической статистики, были построены гистограммы распределения вагонопотоков сортировочной станции и проведена оценка их параметров. Проанализировано выполнение основных количественных и качественных
показателей работы станции. Для анализа влияния объема переработки на элементы простоя на станции транзитного вагона с переработкой построен график зависимости элементов простоя вагонов от объема переработки. Характер изменения кривых на графике наглядно отображает влияние объема переработки на
два элемента простоя: под накоплением и в ожидании выполнения операций. Результаты. Подтверждено,
что вопрос сокращения среднего времени простоя вагонов всех категорий на станции нужно решать за счет уменьшения времени непроизводительного простоя. Верное определение среднего времени нахождения на станции транзитных вагонов с переработкой имеет важное значение, тем более в условиях новой системы экономического стимулирования. Но до сих пор так и не существует отдельной методики определения
простоя вагонов, которая позволяла бы объективно учитывать техническую оснащенность и технологию работы и не давала места для субъективных решений. Научная новизна. Одним из основных видов непроизводительного простоя при перевозке грузов железнодорожным транспортом является простой на
сортировочных станциях в ожидании выполнения технологических операций из-за загруженности системы.
Уменьшение этого показателя возможно при рациональном использовании пропускной способности сортировочных станций при условии рационального распределения вагоно- и поездопотоков между основными сортировочными станциями Укрзализныци. Практическая значимость. Анализ изменения
элементов простоя в зависимости от объема переработки позволяет не только целенаправленно определять
методы по сокращению простоя вагонов, но и осуществлять точную оценку работы коллектива станции, а также корректировать норму простоя вагонов.
 
Date 2016-04-13T09:32:12Z
2016-04-13T09:32:12Z
2016
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2016/60986
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4678
http://stp.diit.edu.ua/article/view/60986/60984
http://stp.diit.edu.ua/article/view/60986/60986
 
Language en
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна