Запис Детальніше

Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні
Проблемы развития частной припортовой железнодорожной инфраструктуры в Украине
Problems in Development of Private Port Railway Infrastructure in Ukraine
 
Creator Козаченко, Дмитро Миколайович
Верлан, Анатолій Іванович
Кутателадзе, Олег Д.
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Верлан, Анатолий Иванович
Kozachenko, Dmytro M.
Verlan, Anatoliy I.
Kutateladze, Oleg D.
Kozachenko, Dmitriy N.
 
Subject залізничні перевезення
морські порти
залізничний тариф
припортова інфраструктура
НДЧ
КУЕР
железнодорожные перевозки
морские порты
железнодорожный тариф
припортовая инфраструктура
railway transportation
seaport
railway tariff
seaport infrastructure
 
Description Козаченко, Д. М.
Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні / Д. М. Козаченко, А. І. Верлан, О. Д. Кутателадзе // Актуальні проблеми економіки. — 2016. — № 3 (177). — С. 157—166.
UK: У статтi розглянуто диспропорції в розвитку морських портів та припортової залізничної інфраструктури. Показано, що за діючої тарифної системи залізниць портові оператори, які обслуговуються залізничними станціями незагального користування, знаходяться в гірших конкурентних умовах, ніж оператори, що обслуговуються залізничними станціями загального користування. Запропоновано вирішення цієї проблеми за рахунок поділу залізничного тарифу на складові.
RU: статье рассмотрены проблема диспропорции в развитии морских портов и припортовой железнодорожной инфраструктуры. Показано, что при действующей тарифной
системе железных дорог портовые операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями необщего пользования, находятся в худших конкурентных условиях, чем
операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями общего пользования. Предложено решение этой проблемы за счет разделения железнодорожного тарифа
на составляющие.
EN: The article considers the disbalances in the development of seaports and port rail infrastructure. It is demonstrated that under the current tariff system of railways port's operators, served by
private railway stations, are under worse competitive conditions, than those port's operators, which are served by public stations. The solution to this problem may lay in the division of railway tariff
on the components as offered below.
ООО «Трансінвестсервіс»
 
Date 2016-04-15T07:56:13Z
2016-04-15T07:56:13Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4691
 
Language uk
 
Publisher ВНЗ «Національна академія управління», Київ