Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні
Проблемы развития частной припортовой железнодорожной инфраструктуры в Украине Problems in Development of Private Port Railway Infrastructure in Ukraine |
|
Creator |
Козаченко, Дмитро Миколайович
Верлан, Анатолій Іванович Кутателадзе, Олег Д. Козаченко, Дмитрий Николаевич Верлан, Анатолий Иванович Kozachenko, Dmytro M. Verlan, Anatoliy I. Kutateladze, Oleg D. Kozachenko, Dmitriy N. |
|
Subject |
залізничні перевезення
морські порти залізничний тариф припортова інфраструктура НДЧ КУЕР железнодорожные перевозки морские порты железнодорожный тариф припортовая инфраструктура railway transportation seaport railway tariff seaport infrastructure |
|
Description |
Козаченко, Д. М. Проблеми розвитку приватної припортової залізничної інфраструктури в Україні / Д. М. Козаченко, А. І. Верлан, О. Д. Кутателадзе // Актуальні проблеми економіки. — 2016. — № 3 (177). — С. 157—166. UK: У статтi розглянуто диспропорції в розвитку морських портів та припортової залізничної інфраструктури. Показано, що за діючої тарифної системи залізниць портові оператори, які обслуговуються залізничними станціями незагального користування, знаходяться в гірших конкурентних умовах, ніж оператори, що обслуговуються залізничними станціями загального користування. Запропоновано вирішення цієї проблеми за рахунок поділу залізничного тарифу на складові. RU: статье рассмотрены проблема диспропорции в развитии морских портов и припортовой железнодорожной инфраструктуры. Показано, что при действующей тарифной системе железных дорог портовые операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями необщего пользования, находятся в худших конкурентных условиях, чем операторы, которые обслуживаются железнодорожными станциями общего пользования. Предложено решение этой проблемы за счет разделения железнодорожного тарифа на составляющие. EN: The article considers the disbalances in the development of seaports and port rail infrastructure. It is demonstrated that under the current tariff system of railways port's operators, served by private railway stations, are under worse competitive conditions, than those port's operators, which are served by public stations. The solution to this problem may lay in the division of railway tariff on the components as offered below. ООО «Трансінвестсервіс» |
|
Date |
2016-04-15T07:56:13Z
2016-04-15T07:56:13Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4691
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ВНЗ «Національна академія управління», Київ
|
|