Запис Детальніше

Залізобетонні кришки люків оглядових колодязів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Залізобетонні кришки люків оглядових колодязів
Железобетонные крышки люков смотровых колодцев
Reinforced-Concrete Hatches of Manholes
 
Creator Солдатов, Кім Іванович
Заяць, Юрій Львович
Солдатов, Ким Иванович
Заяц, Юрий Львович
Soldatov, Kim I.
Zayac, Yuriy L.
Zayats, Yuriy L.
 
Subject оглядові колодязі
кришки люків
розрахунок
випробування
КМ
КБЖ
смотровые колодцы
крышки люков
расчет
испытания
inspection pits
the manhole covers
calculation
experiment
 
Description Солдатов, К. І.
Залізобетонні кришки люків оглядових колодязів / К. І. Солдатов, Ю. Л. Заяць // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2015. — № 7. — С. 43—47.
UK: Мета. Досвід експлуатації різного типу кришок люків з різноманітних матеріалів свідчить про те, що більшість з них мають не достатню несучу здатність, тому основною метою даної роботи є конструювання та розрахунок такої кришки люка, яка б була оптимальною з точки зору вартості та несучої здатності. Методика. Для дослідження вибрана експериментально-теоретична методика, яка ґрунтується на новій конструкції залізобетонної кришки люка, що запроектована за спеціальною методикою розрахунку та проведенні експериментів на зразках, які виготовлені на заводі мостових залізобетонних конструкцій з різними параметрами, як по бетонній суміші, так і по армуванню. Результати. Результати виконаних розрахунків, проведення випробувань на трьох зразках натуральної величини підтвердили, що даний тип кришки люка має більшу несучу здатність у порівнянні з аналогічними зразками з полімерних матеріалів. Наукова новизна. В публікаціях у даному напрямку немає зразків подібних описаним вище саме з конструкції. Сама конструкція та методика розрахунку є новою. Практична значимість. Дана конструкція кришки люка придатна для встановлення навіть у зонах високого навантаження. У порівнянні з аналогами з чавуну та полімерів вона є простою з точки зору виготовлення, а головне вона задовольняє вимогам безпечної експлуатації.
RU: Цель. Опыт эксплуатации разного типа крышек люков из различных материалов свидетельствует о том, что большинство из них имеют недостаточную несущую способность, потому основной целью данной работы является конструирование и расчет такой крышки люка, которая бы была оптимальной с точки зрения стоимости и несущей способности. Методика. Для исследования выбрана экспериментально-теоретическая
методика, которая основывается на применении новой конструкции железобетонной крышки люка, которая
запроектирована по специальной методике расчета и проведении экспериментов на образцах, которые изготовлены на заводе мостовых железобетонных конструкций с разными параметрами, как по бетонной смеси, так и по армированию. Результаты. Результаты выполненных расчетов, проведения испытаний, на трех образцах натуральной величины подтвердили, что данный тип крышки люка имеет большую несущую способность в сравнении с аналогичными образцами из полимерных материалов. Научная новизна. В публикациях в данном направлении нет образцов подобных, описанным выше, именно по конструкции. Сама конструкция и методика расчета является новой. Практическая значимость. Дана конструкция крышки люку
пригодная для установления даже в зонах высокой нагрузки. В сравнении с аналогами из чугуна и полимеров она является простой с точки зрения изготовления, а главное она удовлетворяет требованиям безопасной эксплуатации.
EN: Purpose. Experience of operation of different type of hatches made of different materials shows that majority of them has not sufficient bearing capacity, that is why the primary purpose of this work is construction and calculation of such a hatch, that would be optimal from point of cost and bearing capacity. Methodology. For research experimental and theoretical method was chosen, which is based on application of new design of reinforced-concrete
hatch, which is designed with the special method of calculation and experiments on test samples that are manufactured on the bridge reinforced-concrete structures factory with different parameters of both concrete mix and reenforcement. Findings. Results of the performed calculations and testing’s of three natural size samples confirmed
that this type of hatch has larger bearing capacity when compared to analog samples of polymer materials. Originality. Publications on this direction do not contain sampled that are similar to described ones in design. The very design and calculation method are new. Practical value. This design of the hatch is suitable for installing even
in the areas of the high loading. By comparison to analogs made of cast-iron and polymers it is simple in manufacturing, and, most importantly, it satisfies the requirements of operational safety.
 
Date 2016-04-26T10:35:23Z
2016-04-26T10:35:23Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4706
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна