Гендерные стереотипы возрождения в самосознании классической западноевропейской культуры
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Гендерные стереотипы возрождения в самосознании классической западноевропейской культуры
					 Гендерні стереотипи відродження в самосвідомості класичної західноєвропейської культури Gender Stereotypes of the Renaissance in the Classical Literature of Western Europe  | 
		|
| Creator | 
															Власова, Татьяна Ивановна
					 Власова, Тетяна Іванівна Vlasova, Tatiana I.  | 
		|
| Subject | 
															Возрождение
					 гендер гуманизм образование добродетель фемининность патриархат амбивалентность Відродження гуманізм освіта чеснота фемінінність патріархат амбівалентність КФП Renaissance gender humanism education virtue femininity patriachal ambiguity  | 
		|
| Description | 
															Власова, Т. И. Гендерные стереотипы Возрождения в самосознании классической западноевропейской культуры // Культурологічний вісник: Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. — 2006. — Вип. 16. — С. 75—80.
					 RU: Развитие личности женщины в эпоху Возрождения связано с гражданским гуманизмом и ролью добродетели (“virtù”) в формировании идеала гармоничного человека; последнее, будучи непосредственно связанным с высокой ролью образования и воспитания, предлагало женщинам две области знания – религию и добродетельную жизнь. UK: Розвиток особистості жінки в епоху Відродження пов'язане з громадянським гуманізмом і роллю чесноти (“virtù”) у формуванні ідеалу гармонійної людини; останнє, будучи безпосередньо пов'язаним з високою роллю освіти і виховання, пропонувало жінкам дві галузі знання – релігію і доброчесне життя. EN: The development of woman’s personality in the Renaissance is connected with the civil humanism and the role of virtue (“virtù”) in the formation of the harmonious person; the latter, being directly linked with the significant role of education and upbringing, offered women two domains of knowledge religion and virtuous life.  | 
		|
| Date | 
															2016-06-16T11:23:36Z
					 2016-06-16T11:23:36Z 2006  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4754
					 | 
		|
| Language | 
															ru
					 | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Запорізький національний університет»
					 | 
		|