Термічне зміцнення ободу залізничного суцільнокатаного колеса
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Термічне зміцнення ободу залізничного суцільнокатаного колеса
Термическое упрочнение обода железнодорожного цельнокатанного колеса |
|
Creator |
Вакуленко, Ігор Олексійович
Перков, Олег М. Вакуленко, Леонід Ігорович Пройдак, Світлана Вікторівна Болотова, Дар’я Михайлівна Вакуленко, Игорь Алексеевич Перков, Олег Н. Вакуленко, Леонид Игоревич Пройдак, Светлана Викторовна Болотова, Дарья Михайловна Vakulenko, Ihor O. Vakulenko, Leonid I. Proidak, Svitlana V. Bolotova, Daria M. |
|
Subject |
вуглецева сталь
обод температура охолодження окрихлення металу КТМ углеродистая сталь охлаждение охрупчивания металла carbon steel rim temperature cooling embrittlement of metal |
|
Description |
Термічне зміцнення ободу залізничного суцільнокатаного колеса / І. О. Вакуленко, О. М. Перков, Л. І. Вакуленко, С. В. Пройдак, Д. М. Болотова // Спеціальна металургія: вчора, сьогодні, завтра : матеріали ХIV Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 19 квітня 2016 р. — Київ : НТУУ «КПІ», 2016. — С. 206—213.
UK: Досліджені структура і комплекс властивостей вуглецевої сталі ободу залізничного колеса в залежності від температури переривчастого охолодження. Сумарний ефект пом’якшення металу при підвищенні температури припинення примусового охолодження, який обумовлений зниженням ступеня пересичення твердого розчину атомами вуглецю, зменшенням густини дислокацій і коалесценцією цементитних частинок перевищує вплив дисперсійного зміцнення від присутності в структурі дрібнодисперсних карбідних частинок. З метою підвищення тріщиностійкості обод суцільнокатаного залізничного колеса можна піддавати після завершення його гарячого обтискування прискореному охолоджуванню до температур 450°С без істотного окрихлення металу. RU: Исследованы структура и комплекс свойств углеродистой стали обода железнодорожного колеса в зависимости от температуры прерывистого охлаждения. Суммарный эффект разупрочнения металла при увеличении температуры прекращения принудительного охлаждения, который обусловлен снижением степени пересыщения твердого раствора атомами углерода, уменьшением плотности дислокаций и коалесценцией цементитных частиц превышает дисперсионное упрочнение от присутствия в структуре мелкодисперсних карбидных частиц. С целью повышения трещиностойкости обод цельнокатанного железнодорожного колеса можно подвергать после завершения горячего обжатия ускоренному охлаждению до температур 450°С без существенного охрупчивания металла. EN: The research of structural state and complex properties of carbon steel railway wheel rim are resulted depending on the temperature of self-tempering after the irregular cooling. The total soften effect of metal from the decrease degree of solid solution saturation on carbon atoms, density dislocations and coalescence particles of cementite is exceeded by the level of work-hardening from being in the structure dispersion particles of carbide. With the purpose of increase of resistance cracking, the rim of railway wheel can be exposed after hot rolling to the speed-up cooling to the temperatures 450°C without the substantial embrittlement of metal. Інститут чорної металургії ім. З. І. Некрасова НАН України; Управління Придніпровської залізниці; Дніпропетровський професійний залізничний ліцей |
|
Date |
2016-06-30T08:01:45Z
2016-06-30T08:01:45Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4790
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київ
|
|