Запис Детальніше

Відновлення освітньо-культурної сфери західних областей УРСР на завершальному етапі другої світової війни та перші повоєнні роки в контексті реалізації політичних пріоритетів сталінського тоталітарного режиму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Відновлення освітньо-культурної сфери західних областей УРСР на завершальному етапі другої світової війни та перші повоєнні роки в контексті реалізації політичних пріоритетів сталінського тоталітарного режиму
Восстановление образовательно-культурный сферы западных областей УССР на завершающем зтапе второй мировой войны и первые послевоенные годы в контексте реализации политических приоритетов сталинского тоталитариого режима
Restoration of Educational and Cultural Areas of Western Regions Uкrainian SSR тне Final Stage Of World War 2 and тне Earlу Postwar Years in тне Context Of Political Priorities Stalin's Tотalitarian Regime
 
Creator Вознюк, Оксана Миколаївна
Вознюк, Оксана Николаевна
Vozniuk, Oksana M.
Voznyuk, Oksana M.
 
Subject західні області України
освіта
культура
сталінський тоталітарний peжим
радянізація
западные области Украины
КГП (ЛФ)
образование
сталuнский тоталитарньІЙ режим
советизацuя
westem regions of Ukraine
education
cultur
Stalin's regime
sovietization
 
Description Вознюк, О. М. Відновлення освітньо-культурної сфери західних областей УРСР
на завершальному етапі другої світової війни та перші повоєнні
роки в контексті реалізації політичних пріоритетів сталінського
тоталітарного режиму / О. М. Вознюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені
Володимира Гнатюка. Серія: Історія, зб. наук. пр ТНПУ ім. В . Гнатюка, 2015. —Вип. 2. — С. 44 — 48.
UK: У роботі розглядаються основні складові політики прискореної «радянізацй> освітньої культурної сфери західних областей УРСР на завершальному етапі Другої світової війни та перші повоєнні роки. Основна увага зосереджується на реалізації ідеологічних пріоритетів сталінського тоттітарного режиму при формуванні навчальних програм освітніх, передовсім шикільних закладів, репертуару установ культури, контенту друкованих засобів масовоі інформації та агітації Окремо вказано на негативних наслідках: відновлення радянської моделі організації освіти та культури в умовах боротьби із українськими національно-визвольним рухом, поступової русифікації та посилення партійнокомсомольського
тиску на вчителів, викладачів, діячів культури, учнів та студентів краю.
RU: В работе рассматриваются основные составляющие политики ускоренной «радянизацй> образовательной культурной сферы западных областей УССР на завершающем этапе Второй мировой войны и первые послевоенные годы. Основное внимание сосредоточено на реализации идеологических приоритетов сталинского тоттитарного режима при формировании учебных программ образовательных, прежде шикильних заведений, репертуар учреждений культуры, контента печатных средств масовой информации и агитации Отдельно указано негативные последствия: восстановление советской модели организации образования и культуры в условиях борьбы с украинским национально освободительным движением, постепенной русификации и усиление партийнокомсомольського
давления на учителей, преподавателей, деятелей культуры, учащихся и студентов края.
EN: This paper examines the main components of the policy of accelerated "Sovietization" educational and
cultural spheres western regions of the USSR in the final stage of World War II and the early postwar
years. The main focus is on the realization of the ideological priorities of the Stalinist totalitarian regime in the formation of educational training programs, especially school institutions, cultural institutions
repertoire, content of print media and agitation. Separately stated the negative consequences of the
restoration of the Soviet model of education and culture in the struggle of the Ukrainian national liberation movement, gradual Russification and strengthening the party and Komsomol pressure on teachers, professors, artists, students and students of the province.
 
Date 2016-07-07T09:16:39Z
2016-07-07T09:16:39Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4854
 
Language uk
 
Publisher Тернопільського національного педагогІчного унІверситету імені Володимира Гнатюка