Запис Детальніше

До питання впливу раціонального управління локомотивним парком на пропускну спроможність залізниць

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання впливу раціонального управління локомотивним парком на пропускну спроможність залізниць
К вопросу влияния рационального управления локомотивным парком на пропускную способность железных дорог
The Question of Influence of Rational Governance Locomotive Park by Bandwidth Railways
 
Creator Музикін, Михайло Ігорович
Музыкин, Михаил Игоревич
Muzykin, Mykhailo I.
Muzykin, Mykhayl I.
 
Subject локомотивний парк
інтенсифікація
нерівномірність руху
оперативне управління
пропускна спроможність
КБЖ
локомотивный парк
интенсификация
неравномерность движения
оперативное управление
пропускная способность
locomotive park
intensification
uneven motion
operational management
bandwidth
 
Description Музикін, М. І. До питання впливу раціонального управління локомотивним парком на пропускну спроможність залізниць / М. І. Музикін // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. — 2015. — № 1 (53). — С. 155—161.
UK: Проведено аналіз оперативного управління локомотивним парком. Досліджено вплив різних факторів на величину загальної потреби в локомотивах, її було розділено на дві складові частини – основну і додаткову. Наведено нові прийоми диспетчерського
керівництва роботою локомотивного парку. Запропоновано шляхи підвищення ефективності використання вантажних локомотивів.
RU: В данной статье проведен анализ оперативного управления локомотивным парком. Исследовано влияние различных факторов на величину общей потребности в локомотивах, ее было разделено на две составляющие части – основную и дополнительную. Приведены новые приемы диспетчерского руководства работой локомотивного парка. Предложены пути повышения эффективности использования грузовых локомотивов.
EN: This article analyzes the operational management of locomotive park. Investigated the influence of various factors on the overall demand for locomotives, it was divided into two component parts- basic and additional. Presents new methods of dispatching direct the work of the locomotive park. Offered ways for raising efficiency of the use of freight locomotives.
 
Date 2016-07-18T10:49:15Z
2016-07-18T10:49:15Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8803
 
Language uk
 
Publisher Академія митної служби України, Дніпропетровськ