Запис Детальніше

Оптимізація режимів тягового електроспоживання та рекуперації енергії в системах електричного транспорту

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація режимів тягового електроспоживання та рекуперації енергії в системах електричного транспорту
Оптимизация режимов тягового электропотребления и рекуперации энергии в системах электрического транспорта
Optimization of the Modes of Traction Power Consumption and Energy Recuperation in Systems of Electric Transport
 
Creator Саблін, Олег Ігорович
Саблин, Олег Игоревич
Sablin, Oleh I.
 
Subject рекуперація
тягове електроспоживання
надлишкова потужність
втрати енергії
накопичувачі
інвертори
тягове та зовнішнє електропостачання
нечітке управління
рекуперация
тяговое электропотребление
избыточная мощность
потери энергии
накопители
инверторы
тяговое и внешнее электроснабжение
нечеткое управление
recovery
traction electricity consumption
excess capacity
loss of energy
drives
inverters
traction and power supply
fuzzy control
 
Description Саблін, О. І. Оптимізація режимів тягового електроспоживання та рекуперації енергії в системах електричного транспорту / О. І. Саблін // Електрифікація транспорту. — 2016. — № 11. — С.53—60.
UK: Розробка дієвих заходів з підвищення ефективності режимів тягового електроспоживання і рекуперації енергії в системі електричної тяги є важливим елементом зниження енергоємності електротранспорту та собівартості перевезень ним, що є актуальним в умовах стрімкого зростання цін на енергоносії. Одним зефективних заходів в цьому напрямку є часткове або повне розділення в часі процесів електроспоживання і рекуперації енергії електротранспорту, що дозволяє знизити втрати в елементах систем тягового і зовнішнього електропостачання і може бути реалізовано при використанні стаціонарних або бортових накопичувачів енергії. Високі вартісні показники даного заходу вимагають пошуку менш затратних методів підвищення енергоефективності режимів тягового електроспоживання та рекуперації енергії електротранспорту та розробки підходів до зниження встановленої потужності накопичувачів шляхом підвищення коефіцієнту їх використання за рахунок оптимального управління режимами енергообміну між ними, тяговою і
живлячою мережами.
RU: Разработка действенных мер по повышению эффективности режимов тягового электропотребления и рекуперации энергии в системе электрической тяги является важным элементом снижения энергоемкости
электротранспорта и себестоимости перевозок им, что является актуальным в условиях стремительного роста цен на энергоносители. Одним из эффективных мероприятий в этом направлении является частичное или полное разделение во времени процессов электропотребления и рекуперации энергии электротранспорта, что позволяет снизить потери в элементах систем тягового и внешнего электроснабжения и может быть реализовано при использовании стационарных или бортовых накопителей энергии. Высокие
стоимостные показатели данного мероприятия требуют поиска менее затратных методов повышения энергоэффективности режимов тягового электропотребления и рекуперации энергии электротранспорта и разработки подходов к снижению установленной мощности накопителей путем повышения коэффициента их
использования за счет оптимального управления режимами энергообмена между ними, тяговой и питающей сетями.
EN: Development of effective measures to enhance the effectiveness of the modes of traction power consumption and energy recovery in the system of electric traction is an important element in reducing the energy intensity of electric transport systems and the cost of transportation that is relevant in the context of soaring energy prices. One of the most effective measures in this direction is the partial or complete separation in time of the processes of consumption and energy recovery of electric vehicles, what allows to reduce losses in the elements of systems of traction and external electric supply and can be implemented using stationary or onboard energy storage. High values of this event requires us to find less costly methods to increase efficiency of the
modes of traction power consumption and energy recovery electro transport and develop approaches to reduce the installed capacity of disk drives by increasing utilization at the expense of optimum control of modes of energy exchange between them, traction and power supply networks.
 
Date 2016-07-20T10:04:36Z
2016-07-20T10:04:36Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8826
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна