Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму
Исследование режимов напряжения в системе тягового электроснабжения постоянного тока Research the Voltage Mode of System DC Traction Power Supply |
|
Creator |
Сиченко, Віктор Григорович
Косарєв, Євген Миколайович Губський, Петро Вячеславович Замаруєв, Володимир Васильович Івахно, Володимир Вікторович Стисло, Богдан Олександрович Сыченко, Виктор Григорьевич Косарев, Евгений Николаевич Губский, Петр Вячеславович Замаруев, Владимир Васильевич Ивахно, Владимир Викторович Стысло, Богдан Александрович Sychenko, Viktor H. Sichenko, Victor G. Kosarev, Eugeniy N. Kosariev, Yevhen M. Hubskyi, Petro V. Gubskiy, Petr V. Zamaruev, Vladimir V. Ivakhno, Volodymyr V. Styslo, Bohdan O. Styslo, Bogdan A. |
|
Subject |
система тягового електропостачання
постійний струм режим напруги розподілена система живлення накопичувач електричної енергії КЕПЗ система тягового электроснабжения постоянный ток режим напряжения распределенная система питания накопитель электрической энергии traction power supply system DC voltage mode distributed power supply system electricity storage |
|
Description |
Дослідження режимів напруги в системі тягового електропостачання постійного струму / В. Г. Сиченко, Є. М. Косарєв, П. В. Губський [та ін.] // Електрифікація транспорту. — 2016. — № 11. — С. 61—70.
UK: Режим напруги в тяговій мережі залежить від багатьох факторів та визначає експлуатаційні характеристики електрифікованої ділянки. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлено, що рівні напруги, як на шинах тягових підстанцій, так і на струмоприймачах електровозів, коливаються в значних межах і перевищують нормовані показники, встановлені для швидкісного руху. Для підвищення енергетичної ефективності функціонування системи тягового електропостачання постійного струму при швидкісному русі та зменшення коливань напруги авторами запропоновано застосування у розподіленій системі живлення тягової мережі батарейних систем накопичення електричної енергії, побудованих на сучасних літієвих батареях. RU: Режим напряжения в тяговой сети зависит от многих факторов и определяет эксплуатационные характеристики электрифицированого участка. Проведенными экспериментальными исследованиями установлено, что уровни напряжения, как на шинах тяговых подстанций, так и на токоприемниках электровозов, колеблются в значительных пределах и превышают нормированные показатели, установленные для скоростного движения. Для повышения энергетической эффективности функционирования системы тягового электроснабжения постоянного тока при скоростном движении и уменьшения колебаний напряжения авторами предложено применение в распределенной системе питания тяговой сети батарейных систем накопления электрической энергии, построенных на современных литиевых батареях. EN: The voltage mode of traction network depends on many factors and determines the operating characteristics of electrified section. Experimental studies have established that the voltage levels as on buses of traction substations, and on the current collectors of electric locomotives, vary considerably and exceed the normalized indicators established for high-speed traffic. To improve the energy efficiency of the system, the traction power direct current at high-speed motion and reduce the voltage fluctuations, the authors propose the use in a distributed power supply system traction network battery systems store electrical energy built on the modern lithium batteries. Харківський політехнічний інститут, Харків |
|
Date |
2016-07-20T10:32:08Z
2016-07-20T10:32:08Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8828
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
|
|