Обгрунтування ціни продукції машинобудівних підприємств: від традиційної до інноваційної
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обгрунтування ціни продукції машинобудівних підприємств: від традиційної до інноваційної
Rationale for production engineering companies prices: from traditional to innovative |
|
Creator |
Загорецька, О. Я.
|
|
Subject |
Потужність економічна
нормальна з позицій менеджменту ціна economic power normal from the standpoint of management price |
|
Description |
Проведено аналіз існуючих традиційних методик ціноутворення, вказано на їх переваги та недоліки. Розглянуто проблеми стратегічного планування діяльності підприємств з врахуванням трьох видів потужності та обґрунтування цінової політики на довготерміновий період для серійного та масового виробництва. Запропоновано метод ціноутворення для підприємств, які займаються інноваційною діяльністю. The analysis of existent traditional methods of pricing listed on their advantages and disadvantages. The problems of strategic planning of companies with regard to three types of power and justification of pricing on long-term period for serial and mass production. The method of pricing for companies involved in innovative activities. |
|
Date |
2012-05-22T14:38:40Z
2012-05-22T14:38:40Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Загорецька О. Я. Обгрунтування ціни продукції машинобудівних підприємств: від традиційної до інноваційної / О. Я. Загорецька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 324–332. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12706 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|