Запис Детальніше

Визначення опору ізоляції баласту рейкового кола без фазових вимірів та виключення залежностей

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення опору ізоляції баласту рейкового кола без фазових вимірів та виключення залежностей
Определение сопротивления изоляции балласта рельсовой цепи без фазовых измерений и выключения зависимостей
Determination of Ballast Resistance Insulation of Railway Track Circuit With-Out Phase Measurements and off Dependency
 
Creator Романцев, Іван Олегович
Гаврилюк, Володимир Ілліч
Романцев, Иван Олегович
Гаврилюк, Владимир Ильич
Romantsev, Ivan O.
Havryliuk, Volodymyr I.
Gavrilyuk, Vladimir I.
 
Subject рейкове коло
вимірювання параметрів рейкових ліній
опір ізоляції баласту
сучасні методи виміру рейкових колах
КАТЗ
рельсовая цепь
измерения параметров рельсовых линий
сопротивление изоляции балласта
современные методы измерения в рельсовых цепях
railway circuit
railway track parameters measurement
railway track electric insulation
modern measurement in railway circui
 
Description Романцев, І. О. Визначення опору ізоляції баласту рейкового кола без фазових вимірів та виключення залежностей / І. О. Романцев, В. І. Гаврилюк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2015. — № 9. — С. 86—93.
UK: Розробка методу виміру опору ізоляції баласту без додаткових вимірів фазових співвідношень сигналів та порушення працездатності. Методика. Для розробки методу розглянуті найбільш прості виміри в рейкових колах без відключення колійного реле, сформовані схема вимірів електричних сигналів в рейковому колі, необхідні вихідні залежності та початкові обмеження, описані попередні розрахунки для подальших обчислень, послідовність отримання результату, отримані нові залежності електричних сигналів в рейкових колах, вихідні дані для обмеження математичної моделі при визначенні опору ізоляції баласту. Результати. Отримані дані дають можливість сформувати процес беззу-пинного обслуговування рейкового кола при вимірі опору ізоляції баласту. Наукова новизна. Отримані нові залежності електричних сигналів в рейкових лініях при використан-ні методу без закриття руху по рейковому колі. Практичне значення. Отримані дані дозволяють удосконалити методологічну базу проведення вимірів в рейкових колах при удосконалення існуючого обслуговування або методів діагностування рейкових ліній.
RU: Разработка метода измерения сопротивления изоляции балласта без дополнительных измерений фазовых соотношений сигналов и нарушения работоспособности. Методика. Для разработки метода рассмотрены наиболее простые измерения в рельсовых цепях без отключения путевого реле, сформированы схема измерения электрических сигналов в рельсовой цепи, необходимые исходные зависимости и начальные ограничения, описаны предварительные расчеты для дальнейших вычислений, последовательность получения результата, получены новые зависимости электрических сигналов в рельсовых линиях, исходные данные для ограничения математической модели при определении сопротивления изоляции балласта. Результаты. Полученные данные дают возможность сформировать процесс безостановочного обслуживания рельсовой цепи при измерении сопротивления изоляции балласта. Научная новизна. Получены новые зависимости электрических сигналов в рельсовых линиях при использовании метода без закрытия движения по рельсовой цепи. Практическая значимость. Полученные данные позволяют усовершенствовать методологическую базу проведения измерений в рельсовых цепях при усовершенствовании существующей технологии обслуживания либо методов диагностирования рельсовых линий.
EN: Development of measurement method of ballast insulation resistance without additional phase measurements of signals and malfunction. Methodology. For develop the method considered the most simple measurement of rail track circuits without disconnecting railway track relay; measuring the electrical circuit formed in the railway track circuit signals, start depends and limits; described preliminary calculations for further computations, the sequence of result reception; obtained new dependences of electric signal inside railway track lines, the data for the mathematical model restrictions for determining the ballast insulation resistance. Findings. The data make it possible to form a nonstop process of servicing the railway track circuit when measuring ballast insulation resistance. Originality. New depends of electric sig-nals are get according to the railway track lines using the method without closing the traffic on the track circuit. Practical value. The new data let improve the methodological basis of the measurements of railway circuit with the improvement of existing technology of service or methods of diagnosing railway lines.
 
Date 2016-07-22T06:40:38Z
2016-07-22T06:40:38Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8852
http://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/73850/pdf_84
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна