Геометричне трактування реактивної потужності та його зв’язок зі спектральним складом тягових напруги та струму швидкісних електровозів
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Геометричне трактування реактивної потужності та його зв’язок зі спектральним складом тягових напруги та струму швидкісних електровозів
Геометрическая трактовка реактивной мощности и ее связь со спектральным составом тяговых напряжения и тока скоростных электровозов Geometric Interpretation of Reactive Power and Its Relation with the Spectral Composition of the Traction Voltage and Current of High-Speed Locomotives |
|
Creator |
Міщенко, Тетяна Миколаївна
Мищенко, Татьяна Николаевна Mishchenko, Tatyana M. |
|
Subject |
двополюсник
реактивна потужність несинусоїдна величина електровоз спектральний склад вольт-амперна характеристика гармоніка КЕПЗ двухполюсник реактивная мощность несинусоидная величина электровоз спектральный состав вольт-амперная характеристика гармоника |
|
Description |
Міщенко, Т. М. Геометричне трактування реактивної потужності та його зв’язок зі спектральним складом тягових напруги та струму швидкісних електровозів // Електротехніка та електроенергетика. — 2015. — № 2. — С. 81—86.
UK: Впровадження в Україні швидкісного руху поїздів з підвищеним їх рухом до 200 км/год вимагає застосування більш потужних, ніж при звичайному русі, видів електрорухомого складу змінного струму, зокрема електровозів. А більш потужні електровози, як відомо, являються і більш потужними генераторами реактивної потужності, транзит якої в системі електричної тяги являється однією із проблем, яку до цього часу не вдалось розв’язати. Тому проектування нових швидкісних ділянок чи перехід існуючих із системи постійного струму на змінний повинні здійснюватись з урахуванням генерування і транзиту в системі електротяги реактивної потужності. Навіть до цього часу в електротехніці існує проблема оцінки реактивної потужності та енергетичних показників нелінійних, тим більше нестаціонарних, споживачів електроенергії. Тому перевагу віддають тій теорії, яка, по-перше, відображає максимум інформації про енергетичний процес і, по-друге, дозволяє оперувати з миттєвими характеристиками системи. В роботі встановлено, що існує певний зв’язок між ВАХ і спектральним складом кіл з несинусоїдними напругою та струмом в колі двополюсника. За результатами досліджень виконано чисельний аналіз зазначеного зв’язку для швидкісного електровоза ДС 3М. RU: Внедрения в Украине скоростного движения поездов с повышенным их движением до 200 км/ч требует применения более мощных, чем при обычном движении, видов электроподвижного состава переменного тока, в частности электровозов. А более мощные электровозы, как известно, являются и более мощными генераторами реактивной мощности, транзит которой в системе электрической тяги является одной из проблем, которую до сих пор не удалось решить. Поэтому проектирование новых скоростных участков или переход существующих из системы постоянного тока в переменный должны осуществляться с учетом генерирования и транзита в системе электротяги реактивной мощности. Даже до сих пор в электротехнике существует проблема оценки реактивной мощности и энергетических показателей нелинейных, тем более нестационарных, потребителей электроэнергии. Поэтому отдать предпочтение отдают той теории, которая, во-первых, отражает максимум информации об энергетическом процесс и, во-вторых, позволяет оперировать с мгновенными характеристиками системы. В работе установлено, что существует определенная связь между ВАХ и спектральным составом кругов с несинусоидальных напряжением и током в цепи двухполюсника. По результатам исследований выполнено численный анализ указанного связи для скоростного электровоза ДС 3М. EN: The introduction in Ukraine of high-speed trains with increased their traffic up to 200 km/h requires a more powerful than the normal movement of types of electric rolling stock alternating current, in particular electric locomotives. A more powerful electric locomotives are known and are more powerful generators of reactive power, in which the transit system of electric traction AC is one of the problems which until now could not solve. Therefore the design of new special stages or the transition of the current from the DC system to AC should take into account the generation and transit system in the electric drive train of the reactive power. Even to this day there is a problem in electrical engineering of estimating reactive power and energy performance of non-linear, the more unsteady, consumers. Therefore, preference is given to the theory, which, firstly, reflects the maximum information about the energy process and, secondly, allows to operate with the instant system characteristics. The paper found that there is some connection between CVC and spectral composition circles with non-sinusoidal voltage and current in the two-terminal circuit. According to the research the numerical analysis of the specified connection performed for high-speed electric locomotive DS 3M. |
|
Date |
2016-07-21T12:41:12Z
2016-07-21T12:41:12Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8848
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Запорізький національний технічний університет, Запоріжжя
|
|