Запис Детальніше

Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення
Оптимизация управления режимом напряжения в тяговой сети постоянного тока с пунктами усиления
Optimization of Voltage Control Mode in the Traction Network of Direct Current with Amplifying Points
 
Creator Сиченко, Віктор Григорович
Босий, Дмитро Олексійович
Косарєв, Євген Миколайович
Сыченко, Виктор Григорьевич
Босый, Дмитрий Алексеевич
Косарев, Евгений Николаевич
Sichenko, Victor G.
Sychenko, Viktor H.
Bosiy, Dmitry A.
Bosyi, Dmytro O.
Kosarev, Eugeniy N.
Kosariev, Yevhen M.
 
Subject система тягового електропостачання
регулювання напруги
пункт підсилення
швидкісний рух
КЕПЗ
система тягового электроснабжения
регулирования напряжения
пункт усиления
скоростное движение
traction power supply system
voltage regulation
amplifying point
high-speed traffic
 
Description Сиченко, В. Г. Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення / В. Г. Сиченко, Д. О. Босий, Є. М. Косарєв // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 6. — С. 95—103.
UK: Розвиток і впровадження швидкісного руху потребує зміни ідеології розрахунків та вибору обладнання системи електропостачання. Для мінімізації витрат на модернізацію існуючих електрифікованих ліній запропонована методологія модернізації системи тягового електропостачання, яка передбачає перехід до нових схемних рішень. Показано, що розподілена система живлення з використанням пунктів підсилення дозволяє оптимізувати режим напруги в тяговій мережі, реалізувати режими швидкісного руху при зниженні втрат енергії.
RU: Развитие и внедрение скоростного движения нуждается в изменении идеологии расчетов и выбора оборудования системы электроснабжения. Для минимизации расходов на модернизацию существующих электрифицированных линий предложена методология модернизации системы тягового электроснабжения, которая предусматривает переход к новым схемным решениям. Показано, что распределенная система питания с использованием пунктов усиления позволяет оптимизировать режим напряжения в тяговой сети, реализовать режимы скоростного движения при снижении потерь энергии.
EN: The development and implementation of high-speed traffic requires changing the ideology of the calculations and selection the equipment of power supply system. To minimize expenses on modernization of existing electrified lines, it was proposed the methodology of modernization of electric traction system, which provides the transition to the new schematic decisions. It is demonstrated that the distributed power supply system with the use of points allows to optimize the amplification mode of the voltage in the traction network and realize the high-speed traffic modes while reducing energy losses.
 
Date 2016-07-22T05:20:58Z
2016-07-22T05:20:58Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8850
 
Language uk
 
Publisher Вiнницький нацiональний технiчний унiверситет, Винница