Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення
Оптимизация управления режимом напряжения в тяговой сети постоянного тока с пунктами усиления Optimization of Voltage Control Mode in the Traction Network of Direct Current with Amplifying Points |
|
Creator |
Сиченко, Віктор Григорович
Босий, Дмитро Олексійович Косарєв, Євген Миколайович Сыченко, Виктор Григорьевич Босый, Дмитрий Алексеевич Косарев, Евгений Николаевич Sichenko, Victor G. Sychenko, Viktor H. Bosiy, Dmitry A. Bosyi, Dmytro O. Kosarev, Eugeniy N. Kosariev, Yevhen M. |
|
Subject |
система тягового електропостачання
регулювання напруги пункт підсилення швидкісний рух КЕПЗ система тягового электроснабжения регулирования напряжения пункт усиления скоростное движение traction power supply system voltage regulation amplifying point high-speed traffic |
|
Description |
Сиченко, В. Г. Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення / В. Г. Сиченко, Д. О. Босий, Є. М. Косарєв // Вісник Вінницького політехнічного інституту. — 2015. — № 6. — С. 95—103.
UK: Розвиток і впровадження швидкісного руху потребує зміни ідеології розрахунків та вибору обладнання системи електропостачання. Для мінімізації витрат на модернізацію існуючих електрифікованих ліній запропонована методологія модернізації системи тягового електропостачання, яка передбачає перехід до нових схемних рішень. Показано, що розподілена система живлення з використанням пунктів підсилення дозволяє оптимізувати режим напруги в тяговій мережі, реалізувати режими швидкісного руху при зниженні втрат енергії. RU: Развитие и внедрение скоростного движения нуждается в изменении идеологии расчетов и выбора оборудования системы электроснабжения. Для минимизации расходов на модернизацию существующих электрифицированных линий предложена методология модернизации системы тягового электроснабжения, которая предусматривает переход к новым схемным решениям. Показано, что распределенная система питания с использованием пунктов усиления позволяет оптимизировать режим напряжения в тяговой сети, реализовать режимы скоростного движения при снижении потерь энергии. EN: The development and implementation of high-speed traffic requires changing the ideology of the calculations and selection the equipment of power supply system. To minimize expenses on modernization of existing electrified lines, it was proposed the methodology of modernization of electric traction system, which provides the transition to the new schematic decisions. It is demonstrated that the distributed power supply system with the use of points allows to optimize the amplification mode of the voltage in the traction network and realize the high-speed traffic modes while reducing energy losses. |
|
Date |
2016-07-22T05:20:58Z
2016-07-22T05:20:58Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8850
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вiнницький нацiональний технiчний унiверситет, Винница
|
|