Залежність коефіцієнта корисної дії фрикційних передач від їх конструктивної схеми
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Залежність коефіцієнта корисної дії фрикційних передач від їх конструктивної схеми
Зависимость коэффициента полезного действия фрикционных передач от их конструктивной схемы The Dependence of the Efficiency of Their Frictional Transmission Circuit |
|
Creator |
Довбня, Микола Петрович
Бондаренко, Леонід Миколайович Бобирь, Дмитро Валерійович Коренюк, Роман Олександрович Довбня, Николай Петрович Бондаренко, Леонид Николаевич Бобырь, Дмитрий Валерьевич Коренюк, Роман Александрович Dovbnya, Mikola P. Dovbnya, Nikolay P. Bondarenko, Leonid M. Bondarenko, Leonid N. Bobyr, Dmytro V. Bobyr, Dmitry V. Korenyuk, Roman A. Koreniuk, Roman O. |
|
Subject |
фрикційні передачі
коефіцієнт корисної дії конструктивна схема коефіцієнт зчеплення опір руху кочення КЛ фрикционные передачи коэффициент полезного действия конструктивная схема коэффициент сцепления сопротивление движению качения friction transmission efficiency construction diagram the coefficient of grip rolling resistance movement |
|
Description |
Залежність коефіцієнта корисної дії фрикційних передач від їх конструктивної схеми / М. П. Довбня, Л. М. Бондаренко, Д. В. Бобирь, Р. О. Коренюк // Проблеми трибології (Problems of Tribology). — 2015. — № 4. — С. 115—123.
UK: Фрикційні передачі застосовуються для передачі безпосередньо дотиком руху між валами з паралельними або з осями, що перетинаються. Отримані залежності дозволяють аналітично отримати ККД фрикційних передач. ККД фрикційних передач та варіаторів збільшується зі збільшенням величини допустимих контактних напружень і їх збільшення в 2 рази (з 800 до 1600 МПа) призводить до збільшення ККД, а торового варіатора практично не залежить від зміни кута нахилу диска і, наприклад, зі зміною кута з 20° до нуля ККД підвищується. RU: Фрикционные передачи применяются для передачи непосредственно прикосновением движения между валами с параллельными или осями, которые пересекаются. Полученные зависимости позволяют аналитически получить КПД фрикционных передач. КПД фрикционных передач и вариаторов увеличивается с увеличением величины допустимых контактных напряжений и их увеличение в 2 раза (с 800 до 1600 МПа) приводит к увеличению КПД, а торгового вариатора практически не зависит от изменения угла наклона диска и, например, с изменением угла с 20° до нуля КПД повышается. EN: Friction transmission used to transfer directly touch movement between parallel shafts or axes that intersect. The dependences allow to receive analytical efficiency friction gear. Efficiency friction gears and variable speed drive increases with the value of the pre-permissible contact stresses and their increase in 2 times (from 800 to 1600 MPa) increases the efficiency and torus-shaped variable speed drive does not depend on tilting drive, for example, changing the angle 20° to zero efficiency increases. |
|
Date |
2016-07-26T10:13:59Z
2016-07-26T10:13:59Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8880
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Хмельницький національний університет, Хмельницький
|
|