Запис Детальніше

Концептуальний підхід до управління економічною ефективністю залізничних туристичних перевезень

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальний підхід до управління економічною ефективністю залізничних туристичних перевезень
Концептуальный подход к управлению экономической эффективностью железнодорожных туристических перевозок
Conceptual Approach to Managing Economic Efficiency of Rail Transportation Travel
 
Creator Марценюк, Лариса Володимирівна
Марценюк, Лариса Владимировна
Martseniuk, Larysa V.
Martsenyuk, Larisa V.
 
Subject вузькоколійна залізниця
залізничний туризм
витрати
тарифи
пасажирські перевезення
КЕМ
узкоколейная железная дорога
железнодорожный туризм
расходы
тарифы
пассажирские перевозки
narrow gauge railway
railway tourism
costs
tariffs
passenger transportation
 
Description Марценюк, Л. В. Концептуальний підхід до управління економічною ефективністю залізничних туристичних перевезень / Л. В. Марценюк // Інвестиції: практика та досвід. — 2016. — № 13. — С. 35—48.
UK: Після проведення акціонування у кінці 2015 року перед публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" гостро постало питання залучення інвестицій на оновлення інфраструктури та рухомого складу, які внаслідок хронічного недофінансування з боку держави в останні десятки років знаходяться в занедбаному стані, морально та фізично застаріли. Якщо вести мову про пасажирські перевезення, то збільшення пасажиропотоку можливе за рахунок надання нових видів послуг, наприклад, туристичних залізничних перевезень. Але у головній залізничній кампанії України немає сучасного рухомого складу, який би можна було б надавати туристам, а також бракує коштів на оновлення рухомого складу та об'єктів інфраструктури. Залучення інвестицій вітчизняних та іноземних інвесторів — один із засобів подолання проблем. Метою статті є розробка різних сценаріїв фінансування туристичних залізничних перевезень в Україні. У статті розроблено концептуальний підхід щодо розвитку туристичних перевезень по широким та вузьким коліям, який базується на трьох сценаріях фінансування (організація Управління у складі Департаменту пасажирських перевезень далекого сполученні ПАТ "УЗ", фінансування діяльності за власні кошти; організація Приватної туристичної компанії, фінансування на паях з ПАТ "УЗ" та організація Приватної туристичної компанії, фінансування тільки за приватні кошти), за яким побудовано розподіл основних функцій та послідовність технологічного процесу обгрунтування економічної ефективності за допомогою чистого дисконтного доходу. В результаті очікується підвищення рентабельності діяльності приватних туристичних кампаній та державних перевізників.
RU: После проведения акционирования в конце 2015 года перед публичным акционерным обществом "Украинская железная дорога" остро встал вопрос привлечения инвестиций на обновление инфраструктуры и подвижного состава, которые вследствие хронического недофинансирования со стороны государства в последние десятки лет находятся в заброшенном состоянии, морально и физически устарели. Если говорить о пассажирских перевозках, то увеличение пассажиропотока возможно за счет предоставления новых видов услуг, например, туристических железнодорожных перевозок. Но у главной железнодорожной кампании Украины нет современного подвижного состава, который можно было бы предоставлять туристам, а также не хватает средств на обновление подвижного состава и объектов инфраструктуры. Привлечение инвестиций отечественных и иностранных инвесторов - одно из средств преодоления проблем. Целью статьи является разработка различных сценариев финансирования туристических железнодорожных перевозок в Украине. В статье разработан концептуальный подход к развитию туристических перевозок по широким и узким колеям, который базируется на трех сценариях финансирования (организация Управления в составе Департамента пассажирских перевозок дальнего следования ПАО "УЗ", финансирование деятельности за собственные средства; организация частной туристической компании, финансирование долевое с ПАО "УЗ" и организация частной туристической компании, финансирование только за частные средства), по которому построено распределение основных функций и последовательность технологического процесса обоснования экономической эффективности с помощью чистого дисконтного дохода. В результате ожидается повышение рентабельности деятельности частных туристических кампаний и государственных перевозчиков.
 
Date 2016-08-17T12:06:28Z
2016-08-17T12:06:28Z
2016
 
Type Article
 
Identifier 2306-6814
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8930
 
Language uk_UA
 
Publisher Чорноморський державний університет імені Петра Могили; ТОВ "ДКС Центр"