Запис Детальніше

Експериментальне визначення сповільнення спеціального самохідного рухомого складу від дії питомої одиничної сповільнюючої сили

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Експериментальне визначення сповільнення спеціального самохідного рухомого складу від дії питомої одиничної сповільнюючої сили
Экспериментальное определение замедления специального самоходного подвижного состава от действия удельной единичной замедляющей силы
Experimental Determination of Special Self-Propelled Rolling Stock Deceleration from the Action of a Single Specific Deceleration Force
 
Creator Болжеларський, Ярослав Володимирович
Довганюк, Степан Степанович
Болжеларский, Ярослав Владимирович
Баль, Елена Мироновна
Джус, Владимир Степанович
Bolzhelarskyi, Yaroslav V.
Bolzhelarsky, Yaroslav V.
Dovganyuk, Stepan S.
Dzhus, Volodymyr S.
Баль, Олена Миронівна
Джус, Володимир Степанович
Bal, Olena M.
 
Subject спеціальний самохідний рухомий склад
тягові розрахунки
рівняння руху поїзда
питомий опір руху
сповільнення
судова залізнично-транспортна експертиза
службове розслідування
КВАГ
КРС (ЛФ)
специальный самоходный подвижной состав
тяговые расчеты
уравнение движения поезда
удельное сопротивление движению
замедление
судебная железнодорожно-транспортная экспертиза
служебное расследование
special self-propelled rolling stock
traction calculations
the equation of motion of the train
specific rolling resistance
deceleration
forensic expertise
internal investigation
 
Description Експериментальне визначення сповільнення спеціального самохідного рухомого складу від дії питомої одиничної сповільнюючої сили / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк, О. М. Баль, В. С. Джус // Залізничний транспорт України. — 2015. — № 2. — С. 45—50.
UK: Розглянуто методи експериментального визначення сповільнення рухомого складу залізниць від дії питомої одиничної сповільнюючої сили та встановлено її величину для дрезини ДГК та мотовоза МТ. Результати дослідження можуть бути використані у тягових розрахунках спеціального самохідного рухомого складу, у тому числі при виконанні судових залізнично-транспортних експертиз та виконанні службових розслідувань.
RU: Рассмотрены методы экспериментального определения замедления подвижного состава железных дорог от действия одиночной замедляющей силы и найдена ее величина для дрезины ДГК и мотовоза МТ. Результаты исследований могут быть использованы в тяговых расчетах специального самоходного подвижного состава, при выполнении судебных железнодорожно-транспортных экспертиз и проведении служебных расследований.
EN: The problem of improving the traction calculations accuracy of special self-propelled rolling stock is considered in the paper.
The information about deceleration value from the action of a specific single retarding force of self-propelled rolling stock is insufficient for braking distance calculation. The range of deceleration for special self-propelled rolling stock isn`t known and this is makes impossible to establish extract braking distance value. This problem is relevant to forensic railway expertise and to internal investigation of railway accidents. The method of experimental determination of the railway rolling stock deceleration from the action of a specific single retarding force is considered.
Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту; Львівський науково-дослідний інститут судових експертиз, Львів
 
Date 2016-09-06T06:41:54Z
2016-09-06T06:41:54Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8954
 
Language uk
 
Publisher Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ