Запис Детальніше

Тривалість маневрових пересувань поодинокого локомотива та чинники, які на неї впливають

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тривалість маневрових пересувань поодинокого локомотива та чинники, які на неї впливають
Продолжительность маневровых передвижений одиночного локомотива и факторы, влияющие на нее
The Duration of a Single Locomotive Shunting Movements and the Factors that Affect It
 
Creator Журавель, Ірина Леонідівна
Журавель, Вячеслав Вікторович
Журавель, Ирина Леонидовна
Журавель, Вячеслав Викторович
Zhuravel, Irenа L.
Zhuravel, Vyacheslav V.
 
Subject маневрова робота
нормування тривалості
відстань пересування
швидкість руху поодинокого локомотива
КУЕР
КСВ
маневровая работа
нормирование продолжительности
расстояние передвижения
скорость движения одиночного локомотива
shunting operations
the duration of the valuation
movement distance
the speed of movement of a single locomotive
 
Description Журавель, І. Л.
Тривалість маневрових пересувань поодинокого локомотива та чинники, які на неї впливають / І. Л. Журавель, В. В. Журавель // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2016. — Вип. 11. — С. 33—38. — doi: 10.15802/tstt2016/76826
UK: Мета. В ринкових умовах важливою задачею для залізничного транспорту України є підвищення продуктивності праці та зменшення експлуатаційних витрат. Одним з розв’язань цього питання є вірне нормування тривалості виконання маневрових операцій. Розрахунки за чинною методикою нормування маневрової роботи дають неадекватні результати на коротких відстанях. Усунення даного недоліку є актуальною задачею. Методика. Для отримання залежності значень тривалості руху поодинокого локомотива від відстані маневрового пересування використано вдосконалений аналітичний метод нормування та регресійне моделювання. Результати. Встановлено, що за коротких відстаней не можна досягти швидкості, яка встановлена нормативними документами. Визначено тривалість маневрових пересувань, яка відповідає фактичній швидкості руху поодинокого локомотива, та отримано регресійні моделі для нормування такої тривалості. Наукова новизна. Досліджено вплив довжини маневрового пересування та максимально можливої швидкості
руху поодинокого локомотива на тривалість його пересування. Практична значимість. Результати досліджень дозволяють адекватно нормувати тривалість маневрових пересувань поодинокого локомотива за коротких відстаней.
RU: Цель. В рыночных условиях важной задачей для железнодорожного транспорта Украины является повышение производительности труда и уменьшение эксплуатационных расходов. Одним из решений этого вопроса является правильное нормирование продолжительности выполнения маневровых операций. Расчеты по действующей методике нормирования маневровой работы дают неадекватные результаты на коротких расстояниях. Исключение данного недостатка является актуальной задачей. Методика. Для получения зависимости значений продолжительности передвижения одиночного локомотива от длины маневрового передвижения использован усовершенствованный аналитический метод нормирования и регрессионное моделирование. Результаты. Установлено, что при коротких расстояниях невозможно достичь скорости, установленной нормативными документами. Установлена продолжительность маневровых передвижений, отвечающая фактической скорости движения одиночного локомотива, и получены регрессионные модели для нормирования такой продолжительности. Научная новизна. Исследовано влияние длины маневрового передвижения и максимально возможной скорости движения одиночного локомотива на продолжительность его передвижения. Практическая значимость. Результаты исследований позволяют адекватно нормировать продолжительность маневровых передвижений одиночного локомотива при коротких расстояниях.
EN: Purpose. The market conditions for the important task of Railway Transport of Ukraine is to increase productiv-ity and decrease operating costs. One solution to this issue is the proper regulation of the length of shunting operations. Calculations based on the current valuation method shunting give inadequate results over short distances. Excluding this disadvantage is an urgent task. Methodology. For according to the values of the duration of a single movement of the length of the locomotive shunting movement used an improved analytical method for the valuation and regression modeling. Findings. It was found that at short distances it is impossible to reach the speed set by regulations. Installed length of shunting movements, corresponding to the actual speed of a single movement of the locomotive, and the obtained regression models for the valuation of such duration. Originality. The effect of the length of the shunting movement and the maximum possible speed of a single movement of the locomotive on the duration of its movement. Practical value. The results allow to adequately normalized duration shunting locomotive single movement at short distances.
 
Date 2016-09-16T10:17:50Z
2016-09-16T10:17:50Z
2016
 
Type Article
 
Identifier doi: http://dx.doi.org/10.15802/tstt2016/76826
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8981
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/76826/pdf_80
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна