Запис Детальніше

Доставка грузов по сети железных дорог с учетом пропускной способности перегонов как задача векторной оптимизации

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Доставка грузов по сети железных дорог с учетом пропускной способности перегонов как задача векторной оптимизации
Доставка вантажів залізницею з урахуванням пропускної спроможності перегонів як задача векторної оптимізації
Delivery of Goods to the Railway Network with Regard to Capacity as Distilleries Vector Optimization Problems
 
Creator Папахов, Александр Юрьевич
Логвинова, Наталья Александровна
Папахов, Олександр Юрійович
Логвінова, Наталія Олександрівна
Papahov, Alexander Yu.
Papakhov, Oleksandr Yu.
Logvinova, Natalia A.
 
Subject поездопотоки
теория функций множества
векторная оптимизация
поїздопотоки
теорія функцій безлічі
векторна оптимізація
КУЕР
poezdopotoki
the theory of multiple functions
vector optimization
 
Description Папахов, А. Ю.
Доставка грузов по сети железных дорог с учетом пропускной способности перегонов как задача векторной оптимизации / А. Ю. Папахов, Н. А. Логвинова // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2016. — Вип. 11. — С. 55—60. — doi: 10.15802/tstt2016/76833
RU: Целью данной работы является разработка математической модели организации вагонопотоков в грузовые поезда на основании векторной оптимизации с учетом пассажирских перевозок и ограничениях по пропускной способности перегонов. Основной задачей исследования является распределение грузовых и пассажирских поездопотоков на сети железных дорог с учетом ограничения пропускной способности перегонов. Объектом исследования выступает сеть железнодорожного полигона с вершинами на технических станциях. Предметом исследования есть распределение пассажирских и грузовых поездопотоков по железнодорожной сети. Методом исследования является теория функций множества и векторная оптимизация. Научная новизна заключается в предложении нового метода решения задач ранцевого типа, который может быть использован при расчете плана формирования одногруппных сквозных поездов и позволяет отказаться от булевых переменных и решать обычную задачу оптимизации по множителям Лагранжа.
UK: Метою даної роботи є розробка математичної моделі організації вагонопотоків в вантажні поїзда на підставі векторної оптимізації з урахуванням пасажирських перевезень і обмеження щодо пропускної спроможності перегонів. Основною задачею дослідження є розподіл вантажних та пасажирських поїздопотоків на мережі залізниць з урахуванням обмеження пропускної спроможності перегонів. Об'єктом дослідження виступає мережа залізничного полігону з вершинами на технічних станціях. Предметом дослідження є розподіл пасажирських та вантажних поїздопотоків по залізничній мережі. Методом дослідження є теорія функцій безлічі і векторна оптимізація. Наукова новизна полягає в пропозиції нового методу вирішення задачі ранцевого типу, який може бути використаний при розрахунку плану формування одногрупних наскрізних поїздів і дозволяє відмовитися від булевих змінних і вирішувати звичайну задачу оптимізації по множників Лагранжа.
EN: The aim of this work is to develop a mathematical model of the organization of the vagonopotokov in freight trains based vector optimization-based passenger transportation services and restrictions on capacity spans. The main objective of the study is the distribution of freight and passenger poezdopotokov on the railway network, taking into account capacity constraints spans. The object of research is the railway network polygon with vertices at the service station. The subject of study is the distribution of passenger and freight poezdopotokov on the rail network. The method of research is the theory of multiple functions and vector optimization. Scientific novelty is to provide a new method for solving problems such as backpack, which can be used in the calculation of the plan of forming single-group of through trains and eliminates the Boolean variables and solve for ordinary cottage-optimization Lagrange multipliers.
 
Date 2016-09-19T06:28:30Z
2016-09-19T06:28:30Z
2016
 
Type Article
 
Identifier doi: http://dx.doi.org/10.15802/tstt2016/76833
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8983
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/76833/pdf_83
 
Language ru
 
Publisher Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна