Запис Детальніше

Оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог
Оцінка параметрів, які характеризують сталий розвиток залізниць
Estimating Parameters Characterizing Sustainable Development of Railways
 
Creator Харченко, Олеся Ивановна
Харченко, Олеся Іванівна
Kharchenko, Olesia I.
 
Subject железнодорожный транспорт
повышение эффективности
функционирование железнодорожного транспорта
устойчивое развитие
сложные системы
железные дороги
залізничний транспорт
підвищення ефективності
функціонування залізничного транспорту
сталий розвиток
складні системи
залізниці
КУЕР
railway transport
increase of efficiency
functioning of railway transport
sustainable development
difficult systems
 
Description Харченко, О. И.
Оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог / О. И. Харченко // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2016. — Вип. 11. — С. 67—72. — doi: 10.15802/tstt2016/76838
RU: Цель. Целью данной статьи является оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог. Методика. На основании структуры железных дорог с позиций материально-технической базы для обслуживания грузопотока, характеристик спроса на транспортное обслуживание, а также с учетом характеристик существующей транспортной сети проводится обоснование численных значений ряда технико-эксплуатационных и технико-экономических показателей, которые характеризуют рациональный с позиций устойчивого развития вариант функционирования железных дорог. Результаты. Оценка параметров, характеризующих устойчивое развитие железных дорог, позволила создать имитационную модель функционирования железных дорог. Научная новизна. Имитационная модель функционирования железных дорог содержит функции оптимизации распределения грузовой работы по станциям, расчета оптимального количества обслуживающих механизмов, а также оптимального распределения денежных средств по направлениям устойчивого развития, а также позволяет учесть недетерминированность параметров спроса на транспортные услуги. Практична значимость. Программная реализация имитационной модели для железной дороги может является базой для проведения экспериментальных исследований в области повышения эффективности функционирования железных дорог за счет обеспечения его устойчивого развития.
UK: Мета. Метою даної статті є оцінка параметрів, які характеризують сталий розвиток залізниць. Методика. На підставі структури залізниць з позиції матеріально-технічної бази для обслуговування вантажопотока, характеристик попиту на транспортне обслуговування, а також з урахуванням характеристик існуючої транспортної мережі проводиться обґрунтування чисельних значень ряду техніко-експлуатаційних та техніко-економічних показників, які характеризують раціональний з позиції сталого розвитку варіант функціонування залізниць. Результати. Оцінка параметрів, які характеризують сталий розвиток залізниць, дозволила розробити імітаційну модель функціонування залізниць. Наукова новизна. Імітаційна модель функціонування залізниць містить функції оптимізації розподілу вантажної роботи по станціям, розрахунку оптимальної кількості обслуговуючих механізмів, а також оптимального розподілу грошових коштів за напрямками сталого розвитку, а також дозволяє врахувати недетермінованість параметрів попиту на транспортні послуги. Практична значимість. Програмна реалізація імітаційної моделі може бути базою для проведення експериментальних досліджень в області підвищення ефективності функціонування залізниць за рахунок забезпечення його сталого розвитку.
EN: Purpose. The purpose of this paper is to estimate the parameters that characterize the sustainable development of the railways. Methodology. On the basis of railway structures from the standpoint of material and technical base for service traffic, the characteristics of demand for transport services, as well as taking into account the characteristics of the existing transport network we justify the numerical values of a number of technical and operational and technical- economic indicators that characterize the rational from the standpoint of sustainable development functioning version of the functioning of the railways. Findings. Estimation of the parameters that characterize the sustainable development of railways, allowed to create a simulation model of the functioning of the railways. Originality. The simulation model of the functioning of railways contains functions to optimize the distribution of freight operations on stations calculate the optimum number of service mechanisms, and optimal allocation of funds in areas of sustainable development, and also allows you to take into account the parameters of indeterminacy in demand for transport services. Practical value. Software implementation of a simulation model for the railway is a base for experimental research in the field to enhance the functioning of railways by ensuring its sustainable development.
 
Date 2016-09-19T12:13:36Z
2016-09-19T12:13:36Z
2016
 
Type Article
 
Identifier doi: http://dx.doi.org/10.15802/tstt2016/76838
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8986
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/76838/pdf_85
 
Language ru
 
Publisher Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна