Розрахунок гальмівного шляху одиночного локомотива при низькому тиску у гальмівних циліндрах
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | Розрахунок гальмівного шляху одиночного локомотива при низькому тиску у гальмівних циліндрах Расчет тормозного пути одиночного локомотива при низком давлении в тормозных цилиндрах Calculation of a Single Locomotive Braking Distance at Low Pressure in the Braking Cylinders | |
| Creator | Болжеларський, Ярослав Володимирович Довганюк, Степан Степанович Болжеларский, Ярослав Владимирович Bolzhelarsky, Yaroslav V. Bolzhelarskyi, Yaroslav V. Dovganyuk, Stepan S. | |
| Subject | залізнично-транспортна пригода гальмівний шлях одиночний локомотив гальмівна система несправність тиск у гальмівних циліндрах КРС (ЛФ) железнодорожно-транспортное происшествие тормозной путь одиночный локомотив тормозная система неисправность давление в тормозных цилиндрах railway accident braking distance single locomotive braking system failure pressure in the braking cylinder | |
| Description | Болжеларський, Я. В. Розрахунок гальмівного шляху одиночного локомотива при низькому тиску у гальмівних циліндрах / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк // Залізничний транспорт України. — 2011. — № 2. — С. 12—15. UK: Досліджується випадок гальмування одиночного двосекційного локомотива при несправності гальмівної системи, яка проявилась у недостатньому тиску повітря у гальмівних циліндрах. Розрахунок гальмівного шляху проводиться за інтервалами часу з врахуванням дійсної сили натиснення гальмівних колодок на колесо. RU: Исследуется случай торможения одиночного двухсекционного локомотива при неисправности тормозной системы, проявившейся в недостаточном давлении воздуха в тормозных цилиндрах. Расчет тормозного пути проводится по интервалах времени с учетом действительной силы нажатия тормозных колодок на колесо. EN: The braking of the single two-sectional locomotive with defective brake system was analyzed. The braking distance was calculated after time domains with using the real pressure of the brake blocks. Львівська філія ДНУЗТ, Львів | |
| Date | 2016-09-23T08:02:49Z 2016-09-23T08:02:49Z 2011 | |
| Type | Article | |
| Identifier | http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8993 | |
| Language | uk | |
| Publisher | Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ | |
