Запис Детальніше

Розрахунок гальмівного шляху одиночного локомотива при низькому тиску у гальмівних циліндрах

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розрахунок гальмівного шляху одиночного локомотива при низькому тиску у гальмівних циліндрах
Расчет тормозного пути одиночного локомотива при низком давлении в тормозных цилиндрах
Calculation of a Single Locomotive Braking Distance at Low Pressure in the Braking Cylinders
 
Creator Болжеларський, Ярослав Володимирович
Довганюк, Степан Степанович
Болжеларский, Ярослав Владимирович
Bolzhelarsky, Yaroslav V.
Bolzhelarskyi, Yaroslav V.
Dovganyuk, Stepan S.
 
Subject залізнично-транспортна пригода
гальмівний шлях
одиночний локомотив
гальмівна система
несправність
тиск у гальмівних циліндрах
КРС (ЛФ)
железнодорожно-транспортное происшествие
тормозной путь
одиночный локомотив
тормозная система
неисправность
давление в тормозных цилиндрах
railway accident
braking distance
single locomotive
braking system
failure
pressure in the braking cylinder
 
Description Болжеларський, Я. В. Розрахунок гальмівного шляху одиночного локомотива при низькому тиску у гальмівних циліндрах / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк // Залізничний транспорт України. — 2011. — № 2. — С. 12—15.
UK: Досліджується випадок гальмування одиночного двосекційного локомотива при несправності гальмівної системи, яка проявилась у недостатньому тиску повітря у гальмівних циліндрах. Розрахунок гальмівного шляху проводиться за інтервалами часу з врахуванням дійсної сили натиснення гальмівних колодок на колесо.
RU: Исследуется случай торможения одиночного двухсекционного локомотива при неисправности тормозной системы, проявившейся в недостаточном давлении воздуха в тормозных цилиндрах. Расчет тормозного пути проводится по интервалах времени с учетом действительной силы нажатия тормозных колодок на колесо.
EN: The braking of the single two-sectional locomotive with defective brake system was analyzed. The braking distance was calculated after time domains with using the real pressure of the brake blocks.
Львівська філія ДНУЗТ, Львів
 
Date 2016-09-23T08:02:49Z
2016-09-23T08:02:49Z
2011
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8993
 
Language uk
 
Publisher Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ