Запис Детальніше

Визначення питомого опору руху спеціального самохідного рухомого складу експериментальним методом

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення питомого опору руху спеціального самохідного рухомого складу експериментальним методом
Определение удельного сопротивления движению специального самоходного подовижного состава экспериментальным методом
Experimental Determination of Specific Rolling Resistance of Movement of Special Self-Propelled Rolling Stock
 
Creator Болжеларський, Ярослав Володимирович
Довганюк, Степан Степанович
Набоченко, Ольга Сергіївна
Болжеларский, Ярослав Владимирович
Набоченко, Ольга Сергеевна
Bolzhelarsky, Yaroslav V.
Bolzhelarskyi, Yaroslav V.
Dovganyuk, Stepan S.
Nabochenko, Olga S.
 
Subject спеціальний самохідний рухомий склад
тягові розрахунки
рівняння руху поїзда
питомий опір руху
судова залізнично-транспортна експертиза
службове розслідування
КРС (ЛФ)
специальный самоходный подвижной состав
тяговые расчеты
уравнение движения поезда
удельное сопротивление движению
судебная железнодорожно-транспортная экспертиза
служебное расследование
special self-propelled rolling stock
traction calculations
the equation of motion of the train
specific rolling resistance
forensic expertise
internal investigation
 
Description Болжеларський, Я. В. Визначення питомого опору руху спеціального самохідного рухомого складу експериментальним методом / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк, О. С. Набоченко // Зб. наук. пр. Укр. держ. ун-ту залізн. трансп. — Харків, 2014. — Вип. 148, ч. 1. — С. 156—163.
UK: Розглянуто методи ексмериментального визначення опору руху рухомого складу залізниць та встановлено аналітичний вигляд залежності питомого опору руху дрезини ДГК-М1 у режимі холостого ходу від швидкості руху. Результати дослідження можуть бути використані у тягових розрахунках спеціального самохідного рухомого складу, у тому числі при виконанні судових залізнично-транспортних експертиз та проведенні службових розслідувань.
RU: Рассмотрены методы экспериментального определения сопротивления движению подвижного состава железных дорог и в аналитическом виде установлена зависимость удельного сопротивления движению дрезины ДГК-М1 в режиме холостого хода от скорости движения. Результаты исследований могут быть использованы в тяговых расчетах специального самоходного подвижного состава, при выполнении судебных железнодорожно-транспортных экспертиз и проведении служебных расследований.
EN: The problem of improving the traction calculations accuracy of special self-propelled rolling stock is considered in the paper.
The information about rolling resistance value of self-propelled rolling stock is insufficient for braking distance calculation. Only the range of rolling resistance values is known and this is makes impossible to establish extract braking distance value. This problem is relevant to forensic railway expertise and to internal investigation of railway accidents. The methods of experimental determination of rolling resistance are considered. The rolling method with kinetic energy measurement is used. The rolling resistance of DGK-M1-type railcar is calculated. The statistical data processing is fulfilled and the analytic dependence of rolling resistance for range of speeds is established. The results of research may be used in forensic railway expertise and during internal investigation of rail accident.
Львівська філія ДНУЗТ, Львів
 
Date 2016-09-23T09:32:18Z
2016-09-23T09:32:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8994
 
Language uk
 
Publisher Український державний університет залізничного транспорту, Харків