Запис Детальніше

Оцінка стійкості рейко-шпальної решітки розпиранню рухомим складом

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка стійкості рейко-шпальної решітки розпиранню рухомим складом
Оценка устойчивости рельсо-шпальной решетки распиранию подвижным составом
Evaluation of Track Stability Against Rail Tilting by Rolling Stock
 
Creator Сисин, Микола Петрович
Болжеларський, Ярослав Володимирович
Станкевич, Володимир Зенонович
Сысын, Николай Петрович
Болжеларский, Ярослав Владимирович
Станкевич, Владимир Зенонович
Sysyn, Mykola P.
Bolzhelarsky, Yaroslav V.
Bolzhelarskyi, Yaroslav V.
Stankevych, Volodymyr Z.
 
Subject горизонтальні деформації рейки
стан опор підрейкової основи
динамічна взаємодія колії з рухомим складом
горизонтальні нерівності колії
КРС (ЛФ)
горизонтальные деформации рельса
состояние опор подрельсового основания
динамическое взаимодействие пути с подвижным составом
горизонтальные неровности пути
horizontal rail deformation
underrail basis condition
track and rolling stock dynamic interaction
horizontal track irregularities
 
Description Сисин, М. П. Оцінка стійкості рейко-шпальної решітки розпиранню рухомим складом / М. П. Сисин, Я. В. Болжеларський, В. З. Станкевич // Механіка і фізика руйнування будівельних матеріалів та конструкцій : зб. наук. пр. — Львів, 2014. — Вип. 10. — С. 390—398.
UK: Розглянуто У статті приведено результати дослідження явища сходу з рейок рухомого складу внаслідок процесу розпирання залізничної колії. Для цього було розроблено модель динамічної взаємодії колії з рухомим складом у горизонтальній площині. Вона представлена континуальною балковою системою розподілених мас та жорсткостей на пружній основі, яка має згинальні та крутні переміщення, та дискретною рухомою масою, що відображає необресорену частину екіпажу. За допомогою моделі виконано дослідження впливу несправностей підрейкових опор та вузлів скріплень, а також горизонтальних нерівностей колії на горизонтальні віджими рейки. Встановлено залежність максимальної критичної сили, що необхідна для розпирання колії, від стану опор підрейкової основи, кількості дефектних шпал, швидкості руху.
RU: В статье приведены результаты исследования схода с рельсов подвижного состава вследствие процесса распирания железнодорожного пути. Для этого была разработана модель динамического взаимодействия пути с подвижным составом в горизонтальной плоскости. Она представлена континуальной балочной системой распределенных масс и жёсткостей на упругом основании, которая имеет изгибочные и крутящие перемещения, и дискретной движущейся массой, которая является необрессоренной частью экипажа. С помощью модели выполнены исследования влияния неисправностей подрельсовых опор и узлов скреплений, а также горизонтальных неровностей пути на горизонтальные отжимы рельсов. Установлена зависимость максимальной критической силы, необходимой для растирания пути, от состояния опор подрельсового основания, количества дефектных шпал, скорости движения.
EN: The article presents the results of studiing the rolling stock derailment during rail tilting process. For this purpose a model of rolling stock and railway track dynamic interaction in a horizontal plane was developed. It is represented by the continual beam system of distributed mass and stiffness on elastic foundation. The beam has bending and torsional transitions, and discrete moving mass, which is part of unsprung mass. With the help of the model were performed the research of the effect of faults of underrail supports and fastenings, and the influence of horizontal track irregularities on horizontal rail spin. The dependence of the maximum critical force for rail tilting was found.
Львівська філія ДРУЗТ, Львів
 
Date 2016-09-23T10:23:43Z
2016-09-23T10:23:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8995
 
Language uk
 
Publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України, Львів