Гальмування маневрового состава при низьких значеннях коефіцієнта зчеплення коліс з рейками
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гальмування маневрового состава при низьких значеннях коефіцієнта зчеплення коліс з рейками
Торможение маневрового состава при низких значениях коэффициента сцепления колес с рельсами The Braking of Shunting Train at Low Traction Coefficient with Rails |
|
Creator |
Болжеларський, Ярослав Володимирович
Довганюк, Степан Степанович Болжеларский, Ярослав Владимирович Bolzhelarsky, Yaroslav V. Bolzhelarskyi, Yaroslav V. Dovganyuk, Stepan S. |
|
Subject |
залізнично-транспортна пригода
судова експертиза тягові розрахунки гальмівний шлях состав профіль колії коефіцієнт тертя коефіцієнт зчеплення юз КРС (ЛФ) КВАГ железнодорожно-транспортное происшествие судебная экспертиза тяговые расчеты тормозной путь профиль пути коэффициент трения коэффициент сцепления railway accident forensic science traction calculation braking distance profile of railway track coefficient of friction coefficient of adhesion skid |
|
Description |
Болжеларський, Я. В. Гальмування маневрового состава при низьких значеннях коефіцієнта зчеплення коліс з рейками / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк // Залізничний транспорт України. — 2010. — № 5. — С. 39—43.
UK: Досліджується випадок гальмування маневрового состава при його русі на крутому спуску в умовах забруднення рейок. Встановлюється гальмівний шлях, перевіряється умова безюзового гальмування та можливість зупинки состава на спуску. RU: Исследуется случай торможения маневрового состава при его движении на крутом спуске в условиях загрязненных рельсов. Устанавливается тормозной путь, выполняется проверка условия безюзного торможения и возможность остановки состава на спуске. EN: The braking of shunting train under the steep descent and the pollutioned rails was analyzed. The braking distance was calculated. The condition of braking without slide and the possibility of stopping under the steep descent were checked. Львівська філія ДНУЗТу, Львів; Львівський НДІ судових експертиз |
|
Date |
2016-10-04T07:44:33Z
2016-10-04T07:44:33Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9004
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ
|
|