Запис Детальніше

Гальмування маневрового состава при низьких значеннях коефіцієнта зчеплення коліс з рейками

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гальмування маневрового состава при низьких значеннях коефіцієнта зчеплення коліс з рейками
Торможение маневрового состава при низких значениях коэффициента сцепления колес с рельсами
The Braking of Shunting Train at Low Traction Coefficient with Rails
 
Creator Болжеларський, Ярослав Володимирович
Довганюк, Степан Степанович
Болжеларский, Ярослав Владимирович
Bolzhelarsky, Yaroslav V.
Bolzhelarskyi, Yaroslav V.
Dovganyuk, Stepan S.
 
Subject залізнично-транспортна пригода
судова експертиза
тягові розрахунки
гальмівний шлях
состав
профіль колії
коефіцієнт тертя
коефіцієнт зчеплення
юз
КРС (ЛФ)
КВАГ
железнодорожно-транспортное происшествие
судебная экспертиза
тяговые расчеты
тормозной путь
профиль пути
коэффициент трения
коэффициент сцепления
railway accident
forensic science
traction calculation
braking distance
profile of railway track
coefficient of friction
coefficient of adhesion
skid
 
Description Болжеларський, Я. В. Гальмування маневрового состава при низьких значеннях коефіцієнта зчеплення коліс з рейками / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк // Залізничний транспорт України. — 2010. — № 5. — С. 39—43.
UK: Досліджується випадок гальмування маневрового состава при його русі на крутому спуску в умовах забруднення рейок. Встановлюється гальмівний шлях, перевіряється умова безюзового гальмування та можливість зупинки состава на спуску.
RU: Исследуется случай торможения маневрового состава при его движении на крутом спуске в условиях загрязненных рельсов. Устанавливается тормозной путь, выполняется проверка условия безюзного торможения и возможность остановки состава на спуске.
EN: The braking of shunting train under the steep descent and the pollutioned rails was analyzed. The braking distance was calculated. The condition of braking without slide and the possibility of stopping under the steep descent were checked.
Львівська філія ДНУЗТу, Львів; Львівський НДІ судових експертиз
 
Date 2016-10-04T07:44:33Z
2016-10-04T07:44:33Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9004
 
Language uk
 
Publisher Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ