Тягові розрахунки при нетипових умовах гальмування
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тягові розрахунки при нетипових умовах гальмування
Тяговые расчеты при нетипических условиях торможения Traction Calculation at Non-Typical Braking |
|
Creator |
Болжеларський, Ярослав Володимирович
Болжеларский, Ярослав Владимирович Bolzhelarsky, Yaroslav V. Bolzhelarskyi, Yaroslav V. |
|
Subject |
залізнично-транспортна пригода
судова експертиза тягові розрахунки гальмівний шлях состав профіль колії КРС (ЛФ) железнодорожно-транспортное происшествие судебная экспертиза тяговые расчеты тормозной путь профиль пути railway accident forensic science traction calculation braking distance train profile of the railway track |
|
Description |
Болжеларський, Я. В. Тягові розрахунки при нетипових умовах гальмування / Я. В. Болжеларський // Залізничний транспорт України. — 2008. — № 2. — С. 36—37.
UK: Розглянута у статті методика дозволяє визначити положення поїзда на короткоелементному переломному профілі, у якому можливе утримання поїзда в загальмованому стані при нестандартних умовах гальмування (гальмування лише гальмами локомотива, використання гальмівного башмака та ін.) при дослідженнях обставин залізнично-транспортних пригод у випадках, коли пряме застосування традиційних методів тягових розрахунків неприйнятне. RU: Рассмотренная в статье методика позволяет определить положение поезда на короткоэлементном переломном профиле, в котором возможно удержание поезда в заторможенном состоянии при нестандартных условиях торможения (торможение только тормозами локомотива, использование тормозного башмака и др.) при исследованиях обстоятельств железнодорожно-транспортных происшествий в случаях, когда прямое применение традиционных методов тяговых расчетов неприемлимо. EN: This article will present alternative methods of determining train position while using non standart modes of braking. Non standart modes of braking include: braking using only the locomotive brakes, braking using the drag and other. One of the important parameters is the hump-shaped profile of the railway track during the braking event. These alternative methods can be used to analize train accidents, when traditional drag calculation methods are unacceptable. Львівська філія ДНУЗТу, Львівський НДІ судових експертиз |
|
Date |
2016-10-07T09:41:23Z
2016-10-07T09:41:23Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9008
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України, Київ
|
|