Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів
Повышение надежности систем управления подвижным составом железных дорог на базе современных коммутационных элементов |
|
Creator |
Маренич, Оксана Леонідівна
Маренич, Оксана Леонидовна Marenych, Oksana L. |
|
Subject |
геркон
математична модель герконо-напівпровідниковий пристрій безвідказність ремонтопридатність довговічність система керування рухомий склад залізниць підвищення надійності математическая модель герконо-полупроводниковое устройство безотказность ремонтопригодность долговечность система управления подвижной состав железных дорг повышение надежности reed switch mathematical model sealed-contact reed relay reliability мaintainability lasting properties controlling system rolling stock of railways reliability growth |
|
Description |
Маренич, О. Л. Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / О. Л. Маренич ; Дніпропетр. ін.-т інж. зал. трансп. – Дніпропетровськ, 1998. — 17 с. Захист — 2 березня 1998 р.
UK: Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемам підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів. Розроблені математичні моделі для визначення безвідказності роботи герконів з урахуванням специфічних умов експлуатації рухомого складу, теоретичні передумови уніфікації релейних елементів, методи підвищення надійності систем керування, принципи будови та експлуатації цих систем у вигляді совокупності функціональних блоків з потрібним рівнем безвідказності кожного з них. Наведені приклади практичного впровадження результатів досліджень у схемах електровозів, тепловозів, пасажирських вагонів; наведені дані про економічну ефективність впровадження результатів роботи. RU: Диссертация посвящена вопросам теоретических и экспериментальных исследований по проблемам повышения надежности систем управления подвижным составом железных дорог на базе современных коммутационных элементов. Разработаны математические модели для определения безотказности работы герконов с учетом специфических условий эксплуатации подвижного состава, теоретические предпосылки унификации релейных элементов, методы повышения надежности систем управления, принципы построения и эксплуатации этих систем в виде совокупности функциональных блоков с нужным уровнем безотказности каждого из них. Приведены примеры практического внедрения результатов исследований в схемах электровозов, тепловозов, пассажирских вагонов; приведены данные об экономической эффективности внедрения результатов работы. |
|
Date |
2016-11-21T07:11:12Z
2016-11-21T07:11:12Z 1998-01-02 |
|
Type |
thesis
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9066
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|