Запис Детальніше

Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів
Повышение надежности систем управления подвижным составом железных дорог на базе современных коммутационных элементов
 
Creator Маренич, Оксана Леонідівна
Маренич, Оксана Леонидовна
Marenych, Oksana L.
 
Subject геркон
математична модель
герконо-напівпровідниковий пристрій
безвідказність
ремонтопридатність
довговічність
система керування
рухомий склад залізниць
підвищення надійності
математическая модель
герконо-полупроводниковое устройство
безотказность
ремонтопригодность
долговечность
система управления
подвижной состав железных дорг
повышение надежности
reed switch
mathematical model
sealed-contact reed relay
reliability
мaintainability
lasting properties
controlling system
rolling stock of railways
reliability growth
 
Description Маренич, О. Л. Підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / О. Л. Маренич ; Дніпропетр. ін.-т інж. зал. трансп. – Дніпропетровськ, 1998. — 17 с. Захист — 2 березня 1998 р.
UK: Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемам підвищення надійності систем керування рухомим складом залізниць на базі сучасних комутаційних елементів. Розроблені математичні моделі для визначення безвідказності роботи герконів з урахуванням специфічних умов експлуатації рухомого складу, теоретичні передумови уніфікації релейних елементів, методи підвищення надійності систем керування, принципи будови та експлуатації цих систем у вигляді совокупності функціональних блоків з потрібним рівнем безвідказності кожного з них. Наведені приклади практичного впровадження результатів досліджень у схемах електровозів, тепловозів, пасажирських вагонів; наведені дані про економічну ефективність впровадження результатів роботи.
RU: Диссертация посвящена вопросам теоретических и экспериментальных исследований по проблемам повышения надежности систем управления подвижным составом железных дорог на базе современных коммутационных элементов. Разработаны математические модели для определения безотказности работы герконов с учетом специфических условий эксплуатации подвижного состава, теоретические предпосылки унификации релейных элементов, методы повышения надежности систем управления, принципы построения и эксплуатации этих систем в виде совокупности функциональных блоков с нужным уровнем безотказности каждого из них. Приведены примеры практического внедрения результатов исследований в схемах электровозов, тепловозов, пассажирских вагонов; приведены данные об экономической эффективности внедрения результатов работы.
 
Date 2016-11-21T07:11:12Z
2016-11-21T07:11:12Z
1998-01-02
 
Type thesis
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9066
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна