Система комунікаційних каналів як ефективна реалізація бібліотечного інтернет–маркетингу
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система комунікаційних каналів як ефективна реалізація бібліотечного інтернет–маркетингу
Система коммуникационных каналов как эффективная реализация библиотечного интернет-маркетинга The System of the Communication Channels as Effective Realization of the Libraryi Nternet-Marketing |
|
Creator |
Назар'єва, Світлана Володимирівна
Назарьева, Светлана Владимировна Nazarieva, Svitlana V. |
|
Subject |
бібліотека
інтернет-маркетинг комунікації інформаційне представництво библиотека интернет-маркетинг коммуникации информационное представительство library internet-marketing communication information representation |
|
Description |
Назар’єва, C. B. Система комунікаційних каналів як ефективна реалізація бібліотечного інтернет–маркетингу [Електронний ресурс] / C. В. Назар’єва // Бібліотека університету на новому етапі розвитку соціальних комунікацій : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 1—2 груд. 2016 р. / М-во освіти і науки України, Дніпропетр. нац. ун-т зал. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпро, 2016. — DOI: https://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.4252439.
UK: Аналізується система та специфіка інформаційно-комунікаційних каналів наукової бібліотеки Маріупольського державного університету. Описана діяльність робочої групи з інформаційного представництва бібліотеки в мережі Інтернет та функції її учасників. Сформульовані головні засади підвищення ефективності впровадження бібліотечного інтернет-маркетингу. RU: Анализируется система и специфика информационно-коммуникационных каналов научной библиотеки Мариупольского государственного университета. Описана деятельность рабочей группы по информационному представительству библиотеки в сети Интернет и функции ее участников. Сформулированы способы повышения эффективности реализации библиотечного интернет-маркетинга. EN: The system and the specificity of the communication channel soft the MSU’s scientific library areanalyzed. The activity of the working group on the library information representation in the Internet and the functions of its members are described. The methods of the library internet-marketing efficiency raising are defined. Маріупольський державний університет |
|
Date |
2016-11-25T12:09:00Z
2016-11-25T12:09:00Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
DOI: https://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.4252439
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9116 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|