Запис Детальніше

Маркетинг бібліотеки вищого навчального закладу

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг бібліотеки вищого навчального закладу
Маркетинг библиотеки высшего учебного заведения
Marketing of Academic Library
 
Creator Мямліна, Антоніна Владиславівна
Мямлина, Антонина Владиславовна
Miamlina, Antonina V.
 
Subject маркетинг бібліотек ВНЗ
соціальні комунікації
реклама
промоція
кращі практики промоції бібліотек
реклама книжок
міфологема
маркетинг библиотеки вуза
социальные коммуникации
продвижение
лучшие практики продвижения библиотек
реклама книги
мифологема
marketing of University Library
communication
advertising
book promotion
best practices of the libraries promotion
advertising of books
mythologeme
 
Description Мямліна, А. В.Маркетинг бібліотеки вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / A. В. Мямліна // Бібліотека університету на новому етапі розвитку соціальних комунікацій : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 1–2 груд. 2016 р. / М-во освіти і науки України, Дніпропетр. нац. ун-т зал. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпро, 2016. – DOI: https://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.4294826.
UK: У статті розглянуті можливості внутрішньої реклами бібліотеки вищого навчального закладу, яка має сприяти підвищенню зацікавленості студентів у книжках бібліотеки ВНЗ, послугах, що надає бібліотека, та, як результат, підвищенню якості навчання. Пропонується скористатися досвідом відомих кампаній промоції бібліотек “@your library”, “use school library” та іншої рекламної діяльності бібліотек і бібліотечних асоціацій, а також промоції літератури та міфологем, які задіяні.
RU: В статье рассматриваются возможности внутренней рекламы библиотеки высшего учебного заведения, которая должна способствовать повышению уровня заинтересованности студентов в книгах и услугах библиотеки высшей школы и, как результат, повышать качество высшего образования. В статье предлагается воспользоваться опытом кампаний продвижения библиотек “@your library”, “use school library”, рекламной коммуникации других библиотек и библиотечных ассоциаций, а также продвижения литературы и мифологем, которые используются.
EN: The article deals with the problem of promotion academic library and opportunity of motivation of the students to sign up and use books and other courses. Academic libraries can use experience of promotional library campaigns “@your library”, “use school library” and promotional materials of reading and books and also mifologems that are used in this materials.
 
Date 2016-12-08T13:38:21Z
2016-12-08T13:38:21Z
2016
 
Type Article
 
Identifier DOI: https://dx.doi.org/10.6084/m9.figshare.4294826
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна