Математическая модель интегрального показателя потери ресурса силового электрооборудования тяговых подстанций в условиях эксплуатации
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математическая модель интегрального показателя потери ресурса силового электрооборудования тяговых подстанций в условиях эксплуатации
Математична модель інтегрального показника втрати ресурсу силового електрообладнання тягових підстанцій в умовах експлуатації Model Matematyczny Integralnego Wskaźnika Utraty Zasobow Zasilania na Podstacji Trakcyjnej w Warunkach Eksploatacyjnyc Mathematical Model of Integral Index of the Loss of Resources of Power Electric Equipment of Traction Substation in Operation |
|
Creator |
Матусевич, Александр Александрович
Матусевич, Олександр Олександрович Matusevych, Oleksandr O. Matusevich, Aleksandr A. |
|
Subject |
электроснабжение
тяговая подстанция силовое электрооборудование техническое обслуживание и ремонт фактический ресурс фактический сработанный ресурс остаточный ресурс математическая модель интегральный показатель оценки ресурса електропостачання тягова підстанція силове електрообладнання технічне обслуговування і ремонт фактичний ресурс фактичний спрацьований ресурс залишковий ресурс математична модель інтегральний показник оцінки ресурсу КЕПЗ zasilanie trakcyjne podstacja trakcyjna urządzenia elektroenergetyczne obsługa techniczna i remont rzeczywiste zasoby utracone zasoby pozostające zasoby model matematyczny kompleksowy wskaźnik oceny zasobu power supply traction substation power supply equipment maintenance and repair actual resource actual working resource residual resource mathematical model integrated indicator of resource estimation |
|
Description |
Матусевич, А. А. Математическая модель интегрального показателя потери ресурса силового электрооборудования тяговых подстанций в условиях эксплуатации / А. А. Матусевич // Problemy Kolejnictwa. — 2015. — Zeszyt 169. — S. 29—36. RU: Сформирована и получила дальнейшее развитие теоретическая основа и методическое обеспечение решения актуальной научно-технической проблемы качества и эффективности технического обслуживания и ремонта за счет оценки ресурса силового электрооборудования тяговых подстанций железных дорог в процессе эксплуатации. Усовершенствованы методы прогнозирования остаточного ресурса которые позволяют делать научно-обоснованные выводы о возможных сроках продления эксплуатации силового электрооборудования тяговых подстанций и, тем самым, обеспечить обоснованную периодичность и объем восстановления их износа в течение всего жизненного цикла, а также снижения расходов на эксплуатацию за счет применения обслуживания по фактическому техническому состоянию. Параметр технического ресурса рассматривается как интегральная количественная характеристика фактического состояния электрооборудования. Разработана математическая модель оценки срабатывания ресурса силового электрооборудования с учетом режимов его работы. Проведены расчеты расхода ресурса трансформатора для разных температурных условий эксплуатации при воздействии на него эксплуатационных факторов. UK: Сформована і отримала подальший розвиток теоретична основа і методичне забезпечення вирішення актуальної науково-технічної проблеми якості та ефективності технічного обслуговування і ремонту за рахунок оцінки ресурсу силового електрообладнання тягових підстанцій залізниць в процесі експлуатації. Удосконалено методи прогнозування залишкового ресурсу які дозволяють робити науково-обґрунтовані висновки про можливі терміни продовження експлуатації силового електрообладнання тягових підстанцій і, тим самим, забезпечити обґрунтовану періодичність і обсяг відновлення їх зносу протягом усього життєвого циклу, а також зниження витрат на експлуатацію за рахунок застосування обслуговування по фактичному технічному стану. Параметр технічного ресурсу розглядається як інтегральна кількісна характеристика фактичного стану електрообладнання. Розроблено математичну модель оцінки спрацьовування ресурсу силового електрообладнання з урахуванням режимів його роботи. Проведено розрахунки витрати ресурсу трансформатора для різних температурних умов експлуатації при впливі на нього експлуатаційних факторів. PL: W artykule sformułowano i rozwinięto teoretyczne podstawy oraz metodykę rozwiązywania problemów naukowo-technicznych dotyczących oceny eksploatacyjnej zasobów energetyki trakcyjnej na podstacjach. Udoskonalono metody prognozowania całkowitych zasobów, dzięki czemu stało się możliwe naukowe określenie możliwości przedłużenia okresu eksploatacji urządzeń elektrotrakcyjnych w podstacjach trakcyjnych. Na tej podstawie można planować zakres i okresy odnowy tych urządzeń w cyklu życia, a także zmniejszyć nakłady na eksploatację dzięki prowadzeniu procesu utrzymania na podstawie rzeczywistego stanu technicznego urządzeń. Parametr zasobów określa kompleksową, ilościową charakterystykę rzeczywistego stanu technicznego urządzeń. Opracowano model matematyczny zmniejszania się zasobów energetycznych w zależności od warunków eksploatacji. Przedstawiono obliczenia utraty zasobów transformatora przy różnych temperaturach pracy występujących w eksploatacji. EN: Th e theoretical basis and methodological support solution of actual scientifi c and technical problems of the quality and effi ciency of maintenance and repair is formed and further developed by providing an assessment the resource power electric of traction substations of railways in operation. Methods of forecasting of a residual resource are improved. Th ey allow making scientifi cally based conclusions about the possible timing of the extension of operation of power electric of traction substations and thus providing a reasonable frequency and amount of recovery of wear throughout the life cycle, and reduce operating costs through the use of service based on the actual technical state. Th e parameter a technical resource is viewed as an integral quantitative characteristic of the actual state of the electrical equipment. The mathematical model for evaluating operation of electrical power resource, taking into account its operation modes is developed. Calculation of the expense of the resource transformer for diff erent temperature operating conditions when exposed to operational factors is done. |
|
Date |
2017-01-04T12:35:06Z
2017-01-04T12:35:06Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9305
|
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Instytut Kolejnictwa, Warszawa
|
|