Нормальное давление колодок на тормозной шкив в колодочных и ленточно-колодочных тормозах
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нормальное давление колодок на тормозной шкив в колодочных и ленточно-колодочных тормозах
Нормальний тиск колодок на гальмовий шків у колодкові й ленточно–колодкових гальмах Normal Pressure Pad on the Brake Shoe in the Pulley and Belt-Drum Brakes |
|
Creator |
Бондаренко, Леонид Николаевич
Колбун, Виктор Викторович Жаковский, Александр Дмитриевич Бондаренко, Леонід Миколайович Колбун, Віктор Вікторович Жаковський, Олександр Дмитрович Bondarenko, Leonid M. Bondarenko, Leonid N. Kolbun, Victor V. Zhakovskyi, Olexander D. |
|
Subject |
равномерно–распределенная нагрузка
сила прижатия колодки абсолютно жесткая колодка рівномірно–розподілене навантаження сила притиснення колодки абсолютно тверда колодка КТБМ uniformly-distributed load the force of pressing pads absolutely rigid block |
|
Description |
Бондаренко, Л. Н. Нормальное давление колодок на тормозной шкив в колодочных и ленточно-колодочных тормозах: [препринт] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2016. — № 1. — С. 12—16.
RU: В статье уточняются величины нормальных давлений колодки на тормозной шкив и величина тормозного момента колодочных и ленточно-колодочных тормозов. Показано, что величина тормозного момента, при угле обхвата 80º, меньше реального. Отношение натяжений набегающей и сбегающей ветвями ленточно-колодочного тормоза зависит от угла обхвата колодкой шкива с учетом и без учета жесткости колодки. UK: У статті уточнюються величини нормальних тисків колодки на гальмовий шків і величина гальмового моменту колодкових і ленточно – колодкових гальм. Показане, що величина гальмового моменту, при куті обхвату 80º, менше реального. Відношення натягів, що набігає, що й збігає галузями ленточно – колодкового гальма залежить від кута обхвату колодкою шківа з обліком і без обліку твердості колодки. EN: The article clarifies the magnitude of normal pressure pads on the brake pulley and the magnitude of the braking torque shoe and belt - drum brakes. It is shown that the value of the braking torque, at an angle of 80º girth, less real. Relationship tension upwind and trailing branches belt - drum brake depends on the angle of wrap pulley block with and without pads stiffness. |
|
Date |
2017-01-05T12:01:15Z
2017-01-05T12:01:15Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9317
|
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Государственное предприятие "Днепропетровский орган по сертификации железнодорожного транспорта"
|
|