Влияние сопротивления качению на статику и динамику механизмов с качением
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Влияние сопротивления качению на статику и динамику механизмов с качением
Вплив опору коченню на статику й динаміку механізмів з коченням Effect of Rolling Resistance, Statics and Dynamics with Rolling Mechanism |
|
Creator |
Бондаренко, В. Д.
Бондаренко, Леонид Николаевич Колбун, Виктор Викторович Жаковский, Александр Дмитриевич Bondarenko, V. D. Bondarenko, Leonid M. Bondarenko, Leonid N. Kolbun, Victor V. Zhakovskyi, Olexander D. Бондаренко, Леонід Миколайович Колбун, Віктор Вікторович Жаковський, Олександр Дмитрович |
|
Subject |
радиус катка
сила пятно контакта вращающий момент угловое ускорение кинетическая энергия радіус ковзанки пляма контакту момент що обертає кутове прискорення кінетична енергія КТБМ radius of the roller force the contact patch torque angular acceleration kinetic energy |
|
Description |
Влияние сопротивления качению на статику и динамику механизмов с качением: [препринт] / В. Д. Бондаренко, Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2016. — № 6. — С. 8—14.
RU: Используя аналитическую зависимость для определения коэффициента трения качения, определяется зависимость между сопротивлением и механическими константами тел качения. Показано, что с уменьшением радиуса тела качения уменьшается сопротивление качению. Учет сопротивления качению приводит к незначительному увеличению силы, при которой колесо будет катиться без скольжения и может не учитываться. UK: Використовуючи аналітичну залежність для визначення коефіцієнта тертя катання визначається залежність між опором і механічними константами тіл кочення. Показане, що зі зменшенням радіуса тіла кочення зменшується опір коченню. Облік опору коченню приводить до незначного збільшення сили, при якій колесо буде котитися без ковзання й може не враховуватися. EN: Using the analytical dependence for determining the rolling friction coefficient is determined by the relationship between the resistance and the mechanical constants of the rolling elements. It is shown that the rolling resistance decreases with decreasing radius of the rolling body. Accounting rolling resistance leads to a slight increase in the strength at which the wheel will roll without slipping and can not be taken into account. |
|
Date |
2017-01-05T13:30:56Z
2017-01-05T13:30:56Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9320
|
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Государственное предприятие "Днепропетровский орган по сертификации железнодорожного транспорта"
|
|