Уточнения к решению задач качения теоретической и прикладной механики
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Уточнения к решению задач качения теоретической и прикладной механики
Уточнення до розв'язку задач кочення теоретичної й прикладної механіки Refinements to the Challenges of Rolling Theoretical and Applied Mechanics |
|
Creator |
Бондаренко, Леонид Николаевич
Колбун, Виктор Викторович Жаковский, Александр Дмитриевич Бондаренко, Леонід Миколайович Колбун, Віктор Вікторович Жаковський, Олександр Дмитрович Bondarenko, Leonid M. Bondarenko, Leonid N. Kolbun, Victor V. Zhakovskyi, Olexander D. |
|
Subject |
угол наклона
центр скоростей сила трения проскальзывание масса тележки скорость амплитуда колебаний сила сцепления пятно контакта кут нахилу центр швидкостей сила тертя прослизання маса візка швидкість амплітуда коливань сила зчеплення пляма контакту КТБМ angle velocity of the center the force of friction slippage the trolley speed the amplitude of the oscillations the adhesive force the contact patch |
|
Description |
Бондаренко, Л. Н. Уточнения к решению задач качения теоретической и прикладной механики: [препринт] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2016. — № 8. — С. 6—17.
RU: Уточняются расчеты за счет аналитических зависимостей для определения коэффициента трения качения некоторых задач теоретической и прикладной механики. Показано, что угол наклона поверхности, по которой катится круглое тело, существенно влияет на величину коэффициента трения качения. Влияние трения в ходовых частях резко уменьшает амплитуду свободных колебаний. С уменьшением радиуса тела качения сила, необходимая для перекатывания уменьшается. UK: Уточнюються розрахунки за рахунок аналітичних залежностей для визначення коефіцієнта тертя катання деяких завдань теоретичної й прикладної механіки. Показане, що кут нахилу поверхні, по якій котиться кругле тіло, суттєво впливає на величину коефіцієнта тертя катання. Вплив тертя в ходових частинах різко зменшує амплітуду вільних коливань. Зі зменшенням радіуса тіла кочення сила, необхідна для перекочування зменшується. EN: Refines the calculations at the expense of analytical relationships to determine the coefficient of rolling friction of some problems of theoretical and applied mechanics. It is shown that the angle of inclination of the surface on which rolls a round body, significantly affects the coefficient of rolling friction value. Effect of friction in the chassis greatly reduces the amplitude of free oscillations. With the reduction of the radius of the rolling body strength necessary for rolling decreases. |
|
Date |
2017-01-05T13:55:46Z
2017-01-05T13:55:46Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9322
|
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Государственное предприятие "Днепропетровский орган по сертификации железнодорожного транспорта"
|
|