Запис Детальніше

Research of Derailed Wheelset Impact Marks on the Concrete Sleepers

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Research of Derailed Wheelset Impact Marks on the Concrete Sleepers
Дослідження слідів ударів по бетонних шпалах колісних пар, що зійшли з рейок
Исследование следов ударов по бетонным шпалам колесных пар, сошедших с рельсов
 
Creator Luchko, Yosyp Yo.
Lutchko, Yosyp Yo.
Bolzhelarsky, Yaroslav V.
Bolzhelarskyi, Yaroslav V.
Kovalchuk, Vitalii V.
Sysyn, Mykola P.
Лучко, Иосиф Иосифович
Болжеларський, Ярослав Володимирович
Ковальчук, Віталій Володимирович
Сисин, Микола Петрович
Лучко, Йосип Йосипович
Болжеларский, Ярослав Владимирович
Ковальчук, Виталий Владимирович
Сысын, Николай Петрович
 
Subject wheelset
ferroconcrete sleeper
trace
derailment
profilograph
measurement
колісна пара
залізобетонна шпала
слід
схід з рейок
профілограф
вимірювання
КРС (ЛФ)
колесная пара
железобетонная шпала
след
сход с рельсов
профилограф
измерение
 
Description Research of Derailed Wheelset Impact Marks on the Concrete Sleepers / Yo. Luchko, Ya. Bolzhelarskyi, V. Kovalchuk, M. Sysyn // Materialy Budowlane. — 2016. — № 11. — P. 31—32. — DOI: 10.15199/33.2016.11.08.
EN: The process of destruction of ferroconcrete sleepers under the railway wheel impact loading is being studied. The article proposes the impact test method of sleepers using a pendulum impact machine. It was developed a device to measure the parameters of impact marks. Using the proposed device it was analyzed the form of the impact marks left by the railway wheel. It was performed a statistical processing of tests results and received a parameter, which was closely connected to the energy magnitude absorbed by a sleeper upon impact. The research results can be used to assess the value of additional resistance to the train movement, which occurs in case of the wheelset derailement and its further movement along the track panel.
UK: Досліджується процес руйнування залізобетонної шпали під дією ударного навантаження від залізничного колеса. Запропоновано метод випробувань шпали на удар з використанням маятникового копра. Розроблено пристрій для вимірювання параметрів сліду. З використанням запропонованого пристрою проаналізована форма слідів, що залишені колесом внаслідок удару. Виконана статистична обробка результатів випробувань і отримано параметр, який знаходиться у найтіснішому зв’язку з величиною енергії, що поглинута шпалою при ударі. Результати досліджень можуть бути використані при оцінці величини додаткового опору руху поїзда, що виникає у випадку сходу колісної пари з рейок і подальшого руху її рейкошпальною решіткою.
RU: Исследуется процесс разрушения железобетонной шпалы под действием ударной нагрузки от железнодорожного колеса. Предложен метод испытаний шпалы на удар с использованием маятникового копра. Разработано устройство для измерения параметров следа. С использованием предлагаемого устройства проанализирована форма следов, оставленные колесом в результате удара. Выполнена статистическая обработка результатов испытаний и получено параметр, который находится в тесной связи с величиной энергии, поглощенной шпалой при ударе. Результаты исследований могут быть использованы при оценке величины дополнительного сопротивления движению поезда что возникает в случае схода колесной пары с рельсов и дальнейшего движения ее рельсошпальной решетки.
Technishe University Dresden
 
Date 2017-01-10T10:36:38Z
2017-01-10T10:36:38Z
2016
 
Type Article
 
Identifier DOI: 10.15199/33.2016.11.08
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9336
 
Language en
 
Publisher SIGMA-NOT Sp. o.o., Warszawa, Poland