Запис Детальніше

Устройства пассивной защиты современного подвижного состава железных дорог

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Устройства пассивной защиты современного подвижного состава железных дорог
Пристрої пасивного захисту сучасного рухомого складу залізниць
 
Creator Мурадян, Леонтий Абрамович
Пулария, Андрей Луарсабович
Шапошник, Владислав Юрьевич
Мурадян, Леонтій Абрамович
Пуларія, Андрій Луарсабович
Шапошник, Владислав Юрійович
Muradian, Leontii A.
Muradyan, Leontiy A.
Pulariya, Andriy L.
Pulariia, Andriy L.
Shaposhnyk, Vladyslav Yu.
 
Subject пассажирские перевозки
скорость
пассажирские поезда
железнодорожный транспорт
пасажирські перевезення
швидкість
пасажирські поїзди
залізничний транспорт
КВАГ
ГНДЛ вагонів
passenger transportation
speed
passenger trains
railway transport
 
Description Мурадян, Л. А. Устройства пассивной защиты современного подвижного состава железных дорог / Л. А. Мурадян, А. Л. Пулария, В. Ю. Шапошник // Вагонний парк. — 2016. — № 9—10 (114—115). — С. 33—35.
RU: Рост объема пассажирских перевозок требует создания условий, позволяющих увеличить скорость движения пассажирских поездов. Это позволяет железнодорожному транспорту быть конкурентоспособным в этой области рынка. Достижение высоких скоростей одна из главных задач транспортного комплекса Украины. Максимальные скорости движения на наших железных дорогах составляют 140-160 км/час. Более подробно о стратегии развития железнодорожного транспорта Украины, которая предусматривает, в перспективе, увеличение скоростей до 200 км/час и выше, при сохранении безопасности для пассажиров во время интервью нам рассказали Мурадян Леонтий Абрамович, к.т.н., доцент, Пулария Андрей Луарсабович к.т.н., доцент, кафедра «Вагоны и вагонное хозяйство», Шапошник Владислав Юрьевич, инженер ОНИЛ «Вагоны», Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна.
UK: Зростання обсягу пасажирських перевезень вимагає створення умов, що дозволяють збільшити швидкість руху пасажирських поїздів. Це дозволяє залізничному транспорту бути конкурентоспроможним в цій області ринку. Досягнення високих швидкостей одна з головних задач транспортного комплексу України. Максимальні швидкості руху на наших залізницях становлять 140-160 км / год. Більш докладно про стратегію розвитку залізничного транспорту України, яка передбачає, в перспективі, збільшення швидкостей до 200 км / год і вище, при збереженні безпеки для пасажирів під час інтерв'ю нам розповіли Мурадян Леонтій Абрамович, к.т.н., доцент, Пуларія Андрій Луарсабович к.т.н., доцент, кафедра «Вагони та вагонне господарство», Шапошник Владислав Юрійович, інженер ГНДЛ «Вагони», Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.
 
Date 2017-01-19T12:22:05Z
2017-01-19T12:22:05Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/9417
 
Language ru
 
Publisher ООО «Подвижной состав», Харьков