Запис Детальніше

Індія як один з основних конкурентів України у ІТ-інноваціях

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Індія як один з основних конкурентів України у ІТ-інноваціях
 
Creator Астапчук, О.-Л. С.
 
Date 2012-06-07T13:45:32Z
2012-06-07T13:45:32Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Перелигіна О. В. Вплив реклами на свідомість глядачів: гендерний аспект / О. В. Перелигіна // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 237–239. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13030
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки