Актуальність маркетингових підходів залежно від потреб споживача
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальність маркетингових підходів залежно від потреб споживача
|
|
Creator |
Марущак, О. Я.
|
|
Date |
2012-06-08T11:45:52Z
2012-06-08T11:45:52Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Марущак О. Я. Актуальність маркетингових підходів залежно від потреб споживача / О. Я. Марущак // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 231–233. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13076 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|