Запис Детальніше

Актуальність маркетингових підходів залежно від потреб споживача

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальність маркетингових підходів залежно від потреб споживача
 
Creator Марущак, О. Я.
 
Date 2012-06-08T11:45:52Z
2012-06-08T11:45:52Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Марущак О. Я. Актуальність маркетингових підходів залежно від потреб споживача / О. Я. Марущак // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 231–233. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13076
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки