Вплив реклами на свідомість глядачів: гендерний аспект
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив реклами на свідомість глядачів: гендерний аспект
|
|
Creator |
Перелигіна, О. В.
|
|
Date |
2012-06-07T13:50:53Z
2012-06-07T13:50:53Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Перелигіна О. В. Вплив реклами на свідомість глядачів: гендерний аспект / О. В. Перелигіна // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 237–239. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13031 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|