Практика маркетингових війн: приклад торгових марок Coca-Cola та Pepsi
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Практика маркетингових війн: приклад торгових марок Coca-Cola та Pepsi
|
|
Creator |
Фарат, М. С.
|
|
Date |
2012-06-07T14:15:13Z
2012-06-07T14:15:13Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фарат М. С. Практика маркетингових війн: приклад торгових марок Coca–Cola та Pepsi / М. С. Фарат // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 252–254. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13037 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|