Запис Детальніше

Практика маркетингових війн: приклад торгових марок Coca-Cola та Pepsi

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Практика маркетингових війн: приклад торгових марок Coca-Cola та Pepsi
 
Creator Фарат, М. С.
 
Date 2012-06-07T14:15:13Z
2012-06-07T14:15:13Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Фарат М. С. Практика маркетингових війн: приклад торгових марок Coca–Cola та Pepsi / М. С. Фарат // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 252–254. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13037
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки