Запис Детальніше

Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингової політики

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингової політики
 
Creator Шуліченко, А. Є.
 
Date 2012-06-08T09:01:57Z
2012-06-08T09:01:57Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Шуліченко А. Є. Інтернет–маркетинг як інструмент маркетингової політики / А. Є. Шуліченко // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 256–258. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13061
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки