Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингової політики
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингової політики
|
|
Creator |
Шуліченко, А. Є.
|
|
Date |
2012-06-08T09:01:57Z
2012-06-08T09:01:57Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шуліченко А. Є. Інтернет–маркетинг як інструмент маркетингової політики / А. Є. Шуліченко // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 256–258. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13061 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|