Новые рельсовые и колесные стали для железнодорожного транспорта недалекого будущего
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Новые рельсовые и колесные стали для железнодорожного транспорта недалекого будущего
|
|
Creator |
Шипицин, С.Я.
Бабаскин, Ю.З. Короленко, В.П. Золотарь, Н.Я. |
|
Description |
Разработаны высокопрочные рельсовые и колесные перлитные стали с дисперсионным упрочнением наноразмерными, некогерентными, внутризеренными нитридами ванадия, которые превышают стандартные на 100-150 МПа по прочности, в 2 раза по циклической трещиностойкости, почти в 2 раза по износостойкости в условиях трения скольжением и качением, на 100 °С по теплостойкости и пониженной в 2 раза склонностью к образованию хрупких поверхностных мартенситных слоев. Это прогнозирует повышение не менее, чем в 2 раза надежности и долговечности рельсов и колес, в том числе для условий повышенных скоростей движения и грузоподьемности подвижного состава. В ДП «Укрзалізниця» представлены предложения о проведении опытно-промышленных испытаний сталей.
Розроблено високоміцні рейкові та колісні перлітні сталі з дисперсійним зміцненням нанорозмірними, некогерентними, внутрішньозеренними нітридами ванадію, які перевищують стандартні на 100-150 МПа по міцності, в 2 рази по циклічній тріщиностійкості, майже в 2 рази по зносостійкості в умовах тертя ковзанням і коченням, на 100 °С по теплостійкості та зниженою в 2 рази схильністю до утворення крихких поверхневих мартенситних шарів. Це прогнозує підвищення не менш ніж у 2 рази надійності та довговічності рейок і коліс, в тому числі для умов підвищених швидкостей руху і вантажопідйомності рухомого складу. В ДП «Укрзалізниця» представлено пропозиції щодо проведення дослідно-промислових випробувань сталей. There are developed the high-strength rail and wheel pearlite steel with nanoscale dispersion hardening, incoherent, intragranular nitrides of vanadium that exceed the standard on the strength of 100-150 MPa, a 2-fold cyclic crack, almost 2 times the wear resistance to sliding friction and rolling on heat resistance at 100 °C and 2-fold reduced tendency to form a brittle martensitic surface layer. This predicts increasing the reliability and durability of the rails and the wheels not less than twice, including conditions for high speeds and load-carrying capacity of rolling stock. In «Ukrzaliznytsya» are presented proposals for pilot testing of steel. |
|
Date |
2018-07-07T20:01:36Z
2018-07-07T20:01:36Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Новые рельсовые и колесные стали для железнодорожного транспорта недалекого будущего / С.Я. Шипицин, Ю.З. Бабаскин, В.П. Короленко, Н.Я. Золотарь // Металл и литье Украины. — 2013. — № 6. — С. 29-33. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.
2077-1304 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/140513 669.14:672.1 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Металл и литье Украины
|
|
Publisher |
Фізико-технологічний інститут металів та сплавів НАН України
|
|