Запис Детальніше

Выявление ключевых рефлексивных составляющих процесса принятия решений потребителями при проявлении стадного поведения на рынках сбыта продукции

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Выявление ключевых рефлексивных составляющих процесса принятия решений потребителями при проявлении стадного поведения на рынках сбыта продукции
 
Creator Шумило, Я.Н.
 
Description Определено понятие стадного поведения потребителей на рынках сбыта продукции. Выявлены ключевые рефлексивные составляющие процесса принятия решений потребителями при проявлении стадного поведения на рынках сбыта продукции. Определены перспективные направления исследования: построение функций рефлексивного выбора и прогнозирования результатов принятия решений потребителями после рефлексивного управления стадным поведением потребителей на рынках сбыта продукции.
Визначено поняття стадної поведінки споживачів на ринках збуту продукції. Виявлено ключові рефлексивні складові процесу прийняття рішень споживачами при прояві стадної поведінки на ринках збуту продукції. Окреслено перспективні напрями дослідження: побудова функцій рефлексивного вибору і прогнозування результатів прийняття рішень споживачами після рефлексивного управління стадною поведінкою споживачів на ринках збуту продукції.
The concept of herd behavior of consumers in the product markets was determined. Key reflexive components of the decision-making process by consumers in the manifestation of herd behavior in the product markets were identified. The necessity of using the revealed reflexive components in the process of constructing the functions of reflexive choice and predicting the results of managing the herd behavior of consumers in the product markets was determined. Prospective directions of researches were selected.
 
Date 2018-08-31T16:50:06Z
2018-08-31T16:50:06Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Выявление ключевых рефлексивных составляющих процесса принятия решений потребителями при проявлении стадного поведения на рынках сбыта продукции / Я.Н. Шумило // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К: ІЕП НАНУ, 2017. — С. 232-242. — Бібліогр.: 21 назв. — рос.
2221-1187
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/141384
 
Language ru
 
Relation Управління економікою: теорія та практика
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України