Запис Детальніше

Маркетингова політика комунікацій як складова управління діяльності підприємств харчової промисловості

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова політика комунікацій як складова управління діяльності підприємств харчової промисловості
 
Creator Подолинна, Г. В.
 
Date 2012-06-14T07:40:54Z
2012-06-14T07:40:54Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Подолинна Г. В. Маркетингова політика комунікацій як складова управління діяльності підприємств харчової промисловості / Г. В. Подолинна // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 362–365. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13139
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки