Маркетингова політика комунікацій як складова управління діяльності підприємств харчової промисловості
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова політика комунікацій як складова управління діяльності підприємств харчової промисловості
|
|
Creator |
Подолинна, Г. В.
|
|
Date |
2012-06-14T07:40:54Z
2012-06-14T07:40:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Подолинна Г. В. Маркетингова політика комунікацій як складова управління діяльності підприємств харчової промисловості / Г. В. Подолинна // 69–та студентська науково–технічна конференція: секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 362–365. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/13139 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|