Запис Детальніше

Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві
 
Creator Дубодєлова, A. B.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка
 
Subject 658.8
 
Description На підставі аналізу теоретичних положень і зарубіжного та вітчизняного практичного досвіду визначено методологічні основи ефективного маркетингового планування на промисловому підприємстві. On the basis of the conducted analysis of theoretical positions and as well as foreign and domestic practical experience the methodological basis of effective marketing planning on industrial firm is defined.
 
Date 2018-11-15T10:55:23Z
2018-11-15T10:55:23Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Дубодєлова A. B. Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві / A.B. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 162–166. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43081
 
Language uk
 
Relation 1. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент. — К.: 1998. 2. Вествуд Дж. Маркетинговый план. — СПб, 2001. 3. Голубков Е.П. Основы маркетинга М., 1999. 4. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. — СПб, 2001. 5. Дубодєлова А. В. Досвід формування оргструктур управління маркетингом на промислових підприємствах // Вісник Державного університету “ЛП”. Львів. — 1998. — №331. — С. 36 — 41. 6. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб. 2000.
 
Rights © Дубодєлова A. B., 2002
 
Format 162–166
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»