Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві
|
|
Creator |
Дубодєлова, A. B.
|
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка
|
|
Subject |
658.8
|
|
Description |
На підставі аналізу теоретичних положень і зарубіжного та вітчизняного практичного досвіду визначено методологічні основи ефективного маркетингового планування на промисловому підприємстві. On the basis of the conducted analysis of theoretical positions and as well as foreign and domestic practical experience the methodological basis of effective marketing planning on industrial firm is defined.
|
|
Date |
2018-11-15T10:55:23Z
2018-11-15T10:55:23Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубодєлова A. B. Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві / A.B. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 162–166. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43081 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент. — К.: 1998. 2. Вествуд Дж. Маркетинговый план. — СПб, 2001. 3. Голубков Е.П. Основы маркетинга М., 1999. 4. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. — СПб, 2001. 5. Дубодєлова А. В. Досвід формування оргструктур управління маркетингом на промислових підприємствах // Вісник Державного університету “ЛП”. Львів. — 1998. — №331. — С. 36 — 41. 6. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. — СПб. 2000.
|
|
Rights |
© Дубодєлова A. B., 2002
|
|
Format |
162–166
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|