Запис Детальніше

Маркетингові засади у формуванні інвестиційної привабливості організаційно-економічних формувань в сфері рекреації

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові засади у формуванні інвестиційної привабливості організаційно-економічних формувань в сфері рекреації
 
Creator Петрович, Й. М.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 658.8
 
Description Висвітлено питання про необхідність використання маркетингу у створенні інвестиційної привабливості сфери рекреації, особливо при створенні організаційно-економічних формувань. Обґрунтовано необхідність впровадження в структуру управління цих формувань підрозділу маркетингу, а також визначено його основні завдання та напрямки діяльності. За допомогою SWOT- аналізу розглядаються сильні і слабкі сторони, а також можливості та загрози рекреаційно-туристичної сфери. In the given article the problem of necessity of usage of marketing for creation of investment attractiveness of the field of a recreation is uncovered, in particular at creation of organization-economical formations. The necessity of implementation in the frame of control of these formations the division of marketing is reasonable, and also its primary goals and areas of activity are determined. With the help of the SWOT analysis the strong and weak parties, and also opportunities and threat of a recreation- tourist sphere are esteemed.
 
Date 2018-11-16T09:20:25Z
2018-11-16T09:20:25Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Петрович Й. М. Маркетингові засади у формуванні інвестиційної привабливості організаційно-економічних формувань в сфері рекреації / Й. М. Петрович, В. Я. Гавран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 350–358. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43202
 
Language uk
 
Relation 1. Вільні економічні зони / За ред. 1. Розпутенка. - К., 1993. 2. Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме / Под общей ред. З.М. Горбылевой. - Минск 1998.
 
Rights © Петрович Й. М., Гавран В. Я., 2002
 
Format 350–358
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"