Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства
|
|
Creator |
Сухорська, У. P.
|
|
Contributor |
Львівська комерційна академія Укоопспілки
|
|
Subject |
338.242.2:339.138
|
|
Description |
Досліджено питання визначення комунікаційної стратегії підприємства. Зроблено висновок про необхідність взаємозв'язку між комунікаційною стратегією та іншими елементами комплексу маркетингу, а також між окремими її елементами. In the article the problem of formation of communication strategy of a firm is investigated. It is stated that communication-mix should be consistent with other three main elements of marketing-mix as well as its elements with each other.
|
|
Date |
2018-11-15T11:15:09Z
2018-11-15T11:15:09Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сухорська У. P. Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства / У. P. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 289–293. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43107 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Ромат Е.В. Реклама: Учебник. - К., Харьков, 1999. 2. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. - СПб 1998. 3. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: теория и практика. - СПб, 1999. 4. Бакалінський О.В. Реклама у друкованих засобах масової інформації: Афтореф. дис...канд. екон. наук: 08.06.02 / Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998.
|
|
Rights |
© Сухорська У. P., 2002
|
|
Format |
289-293
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|