Запис Детальніше

Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства
 
Creator Сухорська, У. P.
 
Contributor Львівська комерційна академія Укоопспілки
 
Subject 338.242.2:339.138
 
Description Досліджено питання визначення комунікаційної стратегії підприємства. Зроблено висновок про необхідність взаємозв'язку між комунікаційною стратегією та іншими елементами комплексу маркетингу, а також між окремими її елементами. In the article the problem of formation of communication strategy of a firm is investigated. It is stated that communication-mix should be consistent with other three main elements of marketing-mix as well as its elements with each other.
 
Date 2018-11-15T11:15:09Z
2018-11-15T11:15:09Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Сухорська У. P. Формування стратегії маркетингових комунікацій підприємства / У. P. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 289–293. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43107
 
Language uk
 
Relation 1. Ромат Е.В. Реклама: Учебник. - К., Харьков, 1999. 2. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. - СПб 1998. 3. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: теория и практика. - СПб, 1999. 4. Бакалінський О.В. Реклама у друкованих засобах масової інформації: Афтореф. дис...канд. екон. наук: 08.06.02 / Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998.
 
Rights © Сухорська У. P., 2002
 
Format 289-293
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"